کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ خرداد

Automat با هدف افزایش رشد عملیات بازاریابی محاوره‌ای ۸/۳ میلیون دلار به این کار اختصاص داد. در این دور به رهبری You & Mr Jones بخش زیادی از سرمایه‌گذاری متمرکز گسترش تیم‌های مهندسی، تحقیقات و تولید خواهد بود.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ خرداد

این گروه شامل مهندسین، پزشکان نظامی، خلبانان و دانشمندان است. فضانورد بعدی برای شکستن رکورد راهپیمایی فضایی Peggy Whitson می‌تواند در این گروه تازه اعلام شده‌ی NASA باشد. این گروه 12 نفره از سراسر ایالات متحد‌ ی آمریکا هستند که از گروه‌های مهندسین هسته‌ای، مکانیک و هوا فضا، زیست‌شناسان کاوش در قطب جنوب، خلبانان آزمایشی، پزشکان Navy SEAL، خلبانان هلیکوپترهای ارتشی و دریایی، دانشمندان NASA JPL و کارمندان SpaceX هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ خرداد

کمپانی ژاپنی SoftBank، یکی از نام های معتبر جهانی در عرصه ی ارتباطات، هر روز بیش از پیش قلمرو خود را در دنیای تکنولوژی می گستراند. آخرین خرید این کمپانی، مربوط به یک شرکت آمریکایی متخصص در زمینه ی تولید ربات به نام Boston Dynamics است. البته این کمپانی در حال حاضر تنها بیانیه ی همکاری مشترک را برای تولید ربات ها، اعلام کرده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ خرداد

گجت هوشمند Apple Watch در سال 2018 مجهز به صفحه نمایش microLED خواهد بود. این اخبار توسط سایت رسمی کمپانی Apple در مورد صفحه نمایش نسل جدید ساعت های هوشمند منتشر شده است. تفاوت اصلی بین صفحه نمایش هایی از این نوع، تفاوت در نوع و تعداد پیکسل های LED نیست بلکه در مواد اصلی آن، نیترید گالیم است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ خرداد

به تازگی در شبکه های اینترنتی تصاویری از گوشی هوشمند Google Pixel 2 و برخی از مشخصات فنی اولیه ی آن منتشر شده است. این اخبار برای اولین بار به نقل از نشریه ی خبری GizmoChina با کاربران به اشتراک گذاشته شده است. با توجه به تصاویر منتشر شده، طراحی این گوشی هوشمند با نسخه ی قبلی خود تفاوت چندانی ندارد.

ادامه مطلب