نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ فروردين

اگر بخواهید پرداخت‌های بانکی خود را از طریق گوشی موبایل‌تان انجام دهید، دیگر نیازی به استفاده از اپلیکیشن رسمی پرداخت Google نمی‌باشد. این شرکت غول اینترنتی با همکاری چند مؤسسه‌ی مالی، امکان اضافه کردن کارت‌های بانکی متعددی را به سامانه‌ی Android Pay خود ایجاد نموده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مریم طاهری۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ فروردين

وسترن دیجیتال از عضو جدید خانواده «G-Drive» رونمایی کرد که با تمرکز روی کاربران حرفه ای و عاشقان خلاقیت طراحی شده است و به کاربر امکان دسترسی به حافظه ذخیره سازی با ظرفیت بالا و به طور همزمان شارژ شدن مک بوک پرو از طریق پورت USB-C را خواهد داد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ فروردين

با وجود محبوبیت بالا، هر دو مرورگر Firefox و Chrome به عنوان استفاده کننده‌ی بالای RAM شناخته می‌شوند. در مورد Firefox اما این حرف چندان عادلانه نیست.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ فروردين

در آغاز امروز ارزش سهام BlackBerry به بالاترین میزان خود در یک سال گذشته رسید و مجموعا ۸۱۴.۹ میلیون دلار بر قیمت آن افزود. این رقم را می‌توان برای چنین شرکت تحت فشاری مناسب در نظر گرفت. شرکتی که در یک سال گذشته در زمینه‌های مختلف نرم‌افزاری و طبیعتا ساخت گوشی فعالیت داشته است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ فروردين

Instagram پس از موفقیت در شبیه‌سازی Snapchat Stories، به دنبال پیشی گرفتن از رقیب خود در حوزه‌ی چت، به کمک نوسازی پیام‌رسان Instagram Direct است. این ویژگی که از امروز آغاز به کار نموده است، پیام‌های ویدئویی و تصویری را که پس از مشاهده‌ی کاربر مخاطب حذف می‌شوند، با پیام‌های متنی و تصویری دائمی به صورت یک به یک و موضوعی ترکیب می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ فروردين

Synack استارتاپی که ابزارهای امنیتی نرم‌افزار را با شبکه‌ای از هکرهای کلاه‌سفید به منظور حفظ امنیت مشتریان خود ترکیب می‌کند، اعلام نمود که در سری سوم تأمین بودجه مبلغ 21.25 میلیون دلار دریافت کرده است.

ادامه مطلب