موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ فروردين

کمپانی Huawei امروز در چین از گجت هوشمند جدید خود Enjoy 7 Plus پرده برداری کرد. این محصول به احتمال زیاد به زودی در کشور های دیگر تحت نام متفاوت اما با همان ویژگی ها عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ فروردين

کمپانی HMD Global در سه ماهه ی نخست سال جاری پرچمدار اندرویدی جدید خود را با نام تجاری نوکیا عرضه خواهد کرد. در حال حاضر قیمت و برخی از ویژگی های فنی این محصول مشخص شده است.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ فروردين

به گزارشی کمپانی تخصصی امنیت اطلاعات MalwareHunterTeam که در سایت رسمی خود منتشر کرده است، مخاطبان بازی های ژاپنی در معرض هک سیستم توسط هکر ها می باشند. بر اساس این اطلاعات، هکر به راحتی قربانیان خود را از میان کاربران بازی های ژاپنی انتخاب می کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ فروردين

شرکت آمریکایی نرم افزار Adobe با معرفی ویدیویی نشان می دهد چگونه می توان تصاویر سلفی را با ویرایشگر جدید تغییر داد. در این ویدئو نشان داده شده است که شما می توانید موقعیت زوایا در صورت، سر و فیلتر های متنوعی را بر روی عکس اعمال کنید.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۲ فروردين

احتمالا تلویزیون و صفحه‌نمایشی با دقت 4K داشته باشید، اما نمایش چه محتوایی بر روی آن جوابگوی چنین دقت صفحه‌ای می‌باشد؟ ورزشی؟ فیلم‌های سینمایی؟ اما فضا چطور؟

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۲ فروردين

Sony همچنان در حال توسعه‌ی تبلت‌های E Ink خود می‌باشد. این شرکت از هنگام عرضه‌ی محصول Digital Paper خود در سال ۲۰۱۴ که هزینه‌ای در حدود ۱۱۰۰ دلار را در پی داشت، در تلاش برای طراحی و عرضه‌ی صفحه‌نمایش‌های حرفه‌ای و کاربرپسندتر بوده است.

ادامه مطلب