نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ فروردين

به گزارشی از مقامات Google، سیستم عامل جدید Android 7.0 Nougat در میان کاربران گوشی های همراه و تبلت ها محبوبیت به نسبت بالایی کسب کرده است. این خبر در وب سایت رسمی این کمپانی منتشر شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ فروردين

تصاویری از گوشی هوشمند OnePlus 3T با طراحی جدید در فضای مجازی منتشر شده است. پیش از این تنها مدل مشکی آن در دسترس کاربران بود اما طراحی جدید با قابی با رنگ کروم نیز به تنوع این محصول افزوده شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۰ فروردين

دادگاهی در ایتالیا امکان عرضه‌ی سرویس Uber را در سراسر این کشور ممنوع اعلام کرد. گفته می‌شود این تصمیم در راستای حمایت از رانندگان تاکسی این کشور که طرح دعوی در دادگاه این کشور داشته‌اند، بوده است. رانندگان تاکسی، Uber و سرویس آن را رقابتی ناعادلانه خطاب کرده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۰ فروردين

همانند Faceook، شرکت Google نیز در حال کمک گرفتن از سازمان‌های تحقیق صحت اخبار در جهت استفاده در نتایج جستجوی سرویس خود می‌باشد. اما این شرکت جزئیات کمی را از شیوه‌ی انجام این کار به صورت عمومی منتشر کرده بود.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۰ فروردين

Google اعلام کرده است که در سال‌های اخیر به تمامی اسپم‌های موجود بر روی سرویس Maps توجه کرده و گام‌هایی را برای بر طرف کردن آن برداشته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۰ فروردين

یکی از اعضای Netflix با سابقه‌ی ۱۸ سال کار در آن، از این شرکت جدا خواهد شد. Netflix در پی اعلام خبری، کناره‌گیری رئيس بخش محصولات این شرکت، آقای Neil Hunt را در ماه جولای سال جاری میلادی منتشر نمود.

ادامه مطلب