اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ فروردين

اگر یکی از دارندگان Apple Watch باشید، احتمالا به این فکر کرده‌اید که چرا نسخه‌ای از اپلیکیشن Spotify تاکنون برای ساعت هوشمندتان عرضه نشده است. اما توسعه‌دهنده‌ای با نام Andrew Chang خواسته بود تا این مشکل را با اپلیکیشن ساخت خود به نام Snowy حل کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ فروردين

اگر تا به حال صفحه‌ی اینترنتی را بر روی گوشی موبایل خود باز کرده باشید،‌ احتمالا با چنین مشکلی مواجه شده‌اید که هنگامی که به میان‌های صفحه اسکرول کرده‌اید، صفحه‌ به جای دیگری پرش می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ فروردين

نشریات کره‌جنوبی خبری مبنی بر سرمایه‌گذاری ۸۷۵ میلیون دلاری Google در بخش صفحه‌نمایش‌های LG منتشر کرده‌اند. طبق این اخبار Google قصد دارد از پی این سرمایه‌گذاری صفحه‌نمایش‌های خمیده از LG و به منظور استفاده در سری بعدی گوشی‌های Pixel خود تحویل بگیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ فروردين

شرکت Apple که در ماه ژانویه‌ی گذشته با اقامه‌ی دعوی علیه Qualcomm خواستار دریافت مبلغی برابر با 1 میلیارد دلار بود، امروز با حرکتی متقابل از جانب این شرکت رو به رو شده است. Qualcomm با ارائه‌ی پرونده‌ای قانونی علیه Apple ادعا کرده است که این کمپانی از مطرح نمودن ارزش واقعی فناوری‌اش خودداری می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ فروردين

Facebook به نکته‌ی حائز اهمیتی اشاره می کند که به صاحبان تجارت در جذب مشتریان جدید کمک می رساند. این رسانه‌ی اجتماعی طی امروز اعلام داشت که شمار تبلیغ‌کنندگان فعالش به بیش از 5 میلیون می‌رسد که در هفت ماه گذشته 1 میلیون افزایش یافته است. سه چهارم این تبلیغ‌کنندگان در خارج از ایالات متحده به سر می برند و اینکه تجارت الکترونیک، رسانه و سرگرمی و خرده‌فروشی به عنوان بزرگ‌ترین بازارها محسوب می‌شوند.

ادامه مطلب