تکنولوژی
مریم طاهری۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۵ فروردين

کمپانی گارمین از سری جدید دستبندهای هوشمند خود تحت عنوان گارمین ویوو اسمارت 3 (Garmin Vivosmart 3) رونمایی کرد. این گجت ها قیمتی مناسبی دارند و می‌توانند رقیبی جدی برای محصولات فیت‌ بیت باشند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۵ فروردين

جین سیلبر مدیرعامل شرکت Canonical اعلام نمود که در انتهای سال جاری از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد. پس از وی مارک شاتل ‌وورث بر جایگاه مدیرعاملی Canonical تکیه می‌زند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۵ فروردين

Microsoft به صورتی رسمی اعلام نمود که تصمیم به برگزاری رویداد بزرگ Windows در تاریخ دوم ماه می و در شهر نیویورک گرفته است. این خبر که نخستین بار توسط Mary Jo Foley از رسانه‌ی خبری ZDnet گزارش شد، هم‌اکنون مورد تأیید رسمی قرار گرفته است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۵ فروردين

افرادی که بازی Pokemon Go را دنبال می کنند شادتر و سرزنده تر از دیگر افراد جامعه هستند. این نتیجه گیری به دست آمده از مطالعات اخیر انجام شده توسط دانشمندان آمریکایی است. گروهی از محققین دانشگاه ویسکانسین-مدیسون با مطالعه بر روی یکی از بازی های بسیار محبوب تلفن همراه که مدت کوتاهی از عرضه ی آن در جولای 2016 می گذرد، به نتایج جالبی دست یافته اند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۵ فروردين

امور مالی یاهو، روز چهارشنبه اعلام کرد رهبران شرکت آمریکایی Fitbit قصد دارند در پاییز سال 2017 محصول هوشمند جدید خود را عرضه کنند. وی افزود این محصول قرار بوده در بهار سال جاری رونمایی شود.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۵ فروردين

کمپانی Bethesda در حال آماده شدن برای رونمایی از بازی تیراندازی جدید Prey می باشد. به همین منظور برای بر طرف کردن نقایص این بازی، تصمیم گرفته شده تا نسخه ی آزمایشی آن را منتشر نمایند. گیمرها از تاریخ 27 آوریل می توانند نسخه ی آزمایشی این بازی را به صورت رایگان دانلود نمایند و اشکالات آن را به سایت رسمی کمپانی اعلام کنند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۵ فروردين

این روزها در پورتال رسمی Reddit اخباری در مورد زمان عرضه ی نسخه ی جدید بازی Call of Duty به چشم می خورد. یکی از کاربران معروف یوتیوب که به ادعای خود روابطی با شرکت سازنده دارد، با نام MrCooperstown در صفحه ی شخصی خود پوستر جدیدی را از این بازی به اشتراک گذاشته است.

ادامه مطلب