اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ آذر

Android Auto راهی ساده‌تر و امن‌تر برای دسترسی به موسیقی و استفاده از نقشه‌ها در اتوموبیل است . در حقیقت، پلتفرمی برای هوشمندسازی خودروها و استفاده از GPS، پاسخ به تماس‌ها و پیام‌ها و حتی گوش دادن به موسیقی است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ آذر

کمپانی Nintendo به تازگی بازی نوستالژیک Super Mario Run را برای کاربران iOS در App Store منتشر کرده است. گویا توسعه دهندگان این بازی می خواهند به علاقه مندان آن چند روز زودتر از موعد هدیه کریسمس را عرضه کنند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ آذر

مشخص نیست چرا کمپانی Apple دائما زمان عرضه AirPods را به تعویق می اندازد. به گفته تحلیلگران این کمپانی با تعویق در عرضه این محصولات، خود زیان بزرگی را خواهد دید زیرا تنها امید آمار فروش بالا تا قبل از جشن سال نو بود، آن هم که اجرایی نشد و بعید است که مردم بعد از خریدهای کریسمس، تمایلی به تهیه آن داشته باشند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ آذر

کمپانی چینی OnePlus اعلام کرد، پرچمدار جدید این کمپانی با نام OnePlus 3T در تاریخ 22 دسامبر عرضه خواهد شد. این گوشی درنسخه 64 گیگابایت در دسترس نیست و تنها در نسخه 128 گیگابایت ارائه می شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ آذر

کمپانی Xiaomi قصد دارد که نسخه بعدی تبلت Mi Pad 3 را تولید کند. یکی از ویژگی هایی که این محصول را متمایز می سازد، صفحه نمایش 9.7 اینچی و وضوح 2048x1536 پیکسل با وزن 380 گرمی آن است. دستگاه بر روی سیستم عامل Windows 10 اجرا خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ آذر

معاون کمپانی Lenovo، امروز در صفحه رسمی خود در وب سایت Weibo تصاویری از محصول جدید این کمپانی را به نمایش گذاشته است. تصاویر از گوشی مدل ZUK Edge با قاب سفید رنگ می باشد و قرار است این محصول به طور رسمی در 24 دسامبر راس ساعت 2 ظهر در چین نمایش داده شود.

ادامه مطلب