کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ آذر

روز پنج‌شنبه غول نرم‌افزاری خلاق Adobe گزارش درآمد خالص ۳ ماهه‌ی چهارم خود را ۳۹۹/۶ میلیون دلار و یا ۸۰ سنت در هر سهم اعلام کرد. سود Non-GAAP نیز در۳ ماهه‌ی مذکور ۹۰ سنت در هر سهم از درآمد ۱/۶۱ میلیارد دلار بوده که ۲۳ درصد بیشتر از سال‌های گذشته برآورد شده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ آذر

سرویس آموزش آنلاین Lynda.com که سابقا توسط LinkedIn خریداری شده بود و در حال حاضر رسما به مالکیت Microsoft درآمده است، ایمیلی را به برخی از کاربران خود ارسال نمود تا آن‌ها را از نفوذ در پایگاه داده‌‌ی خود که شامل اطلاعات تماس و دوره‌های آموزشی است، آگاه سازد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ آذر

به تازگی Pinterest دریافته است که ۳۰ درصد نرخ استخدام شرکت را مهندسین زن تشکیل داده‌اند. این تعداد بسیار زیاد است، بنابراین شرکت مذکور در سال ۲۰۱۷ قصد دارد آن را به ۲۵ درصد کاهش دهد. مدیر عامل Pinterest، آقای Ben Silbermann در وبلاگ این شرکت عنوان داشته در طول سال‌های گذشته، نرخ استخدام زنان مهندس در Pinterest فقط ۲۲ درصد بوده است. شاید یکی از دلایل اولویت استخدام مهندسین ارشد زن در مقابل تعداد بی‌شمار مهندسین جوان، همین امر باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ آذر

کتاب‌های صوتی، مصاحبه‌ها و اخبار رادیویی همگی به لطف سرویس Live Audio در Facebook ارائه شده‌اند. البته در ابتدای راه ناشران محدودی در حال همکاری و تولید محتوا برای این سرویس می‌باشند. Live Audio را می‌توان مکمل سرویس Live Video و هدف آن آوردن محتوای صوتی به News Feed کاربران دانست.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ آذر

رقابت برای ارائه‌ی سرویس اینترنت ماهواره‌ای در حال داغ شدن است. چند هفته پس از آنکه Tesla به دنبال مجوزهای لازم برای ارائه‌ی سرویس اینترنت ماهواره‌ای بود، OneWeb نیز با جذب سرمایه‌ی ۱.۲ میلیارد دلاری به دنبال ورود به این عرصه تا سال ۲۰۱۹ می‌باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ آذر

کمپانی Xiaomi به صورت رسمی خبر رونمایی از باتری Mi Power Bank 2 با ظرفیت 20000 میلی آمپر را اعلام کرد. باتری جدید Xiaomi برای شارژ تمامی دستگاه ها ایده آل می باشد. امروز در دنیا تمام تولید کنندگان در حوزه تکنولوژی در حال طراحی گجت هایی مجهز به سیستم شارژ بی سیم هستند و از طرف دیگر با میزان ظرفیت کم باتری های گجت های بازار، باتری هایی قابل حل نیاز خواهد بود تا در صورت نیاز شارژ باتری را تامین کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ آذر

گوشی هوشمند НТС 10 روند کاهشی در قیمت را تجربه می کند. مدیر این کمپانی تایوانی در نظر دارد با کاهش قیمت محصولات خود از جمله پرچمدار این کمپانی رقابت را در بازار افزایش دهد. پس از گذشت دو ماه و نیم از شروع کاهش قیمت این محصول، با کاهش 150 دلاری این گوشی قیمت آن به 549 دلار رسیده است.

ادامه مطلب