کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲ اسفند

به گزارش دیجیاتو، بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics، صادرات جهانی گوشی‌های 5G تا پایان سال 2020 به ۱۹۹ میلیون واحد خواهد رسید، ولی شیوع ویروس کرونا روی فروش آن‌ها تأثیر منفی خواهد گذاشت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲ اسفند

به گزارش پیوست، «رای شورای رقابت لازم الاجراست و تاثیر اجرایی داشته اما ما می‌خواهیم خدمات را بهتر کنیم و وارد حاشیه رسانه‌ای نمی‌شویم.» این پاسخ مهراد عبدالرزاق، رئیس هیات مدیره اسنپ فود درباره چگونگی تعامل با رقیب‌شان پس از اعلام رای شورای رقابت است. مهراد عبدالرزاق، رئیس هیات مدیره اسنپ فود اعلام کرد در حال حاضر ۳۵ درصد بازار دلیوری غذا را پلتفرم‌های آنلاین در اختیار دارند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲ اسفند

به گزارش زومیت، شیائومی از سهم ۳ درصدی در سال ۲۰۱۶ به سهمی ۲۸ درصدی در سال ۲۰۱۹ در بازار هند دست یافته‌ است. با ما همراه باشید تا به بررسی دلایل این دستاورد بزرگ این غول چینی بپردازیم.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲ اسفند

به گزارش گجت‌نیوز، سایت سونی موبایل (SonyMobile.com) به صورت رسمی غیرفعال شد و حالا سونی این دامنه را به سایت اصلی خود هدایت می‌کند.
پیشتر شایعاتی در مورد ادغام بخش موبایل سونی با بخش محصولات الکترونیکی آن شنیده می‌شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲ اسفند

به گزارش دیجیاتو، اپل احتمالا قصد دارد به کاربرانش اجازه دهد اپلیکیشن‌های کلیدی پیش‌فرض نظیر سافاری، میل و اپل موزیک را با نمونه‌های مشابه دلخواهشان در آیفون جایگزین کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ اسفند

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات گفت: اینکه منبعی از سوی اپراتورها اطلاعات مردم را در اختیار کاندیداها قرار داده‌است را نمی‌توانم تأیید یا رد کنم، اگر اطلاعاتی وجود داشته باشد، بررسی می شود.
محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص شرکت در انتخابات مجلس گفت: طبیعتاً در شرایط فعلی پاسخ فشار حداکثری، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

ادامه مطلب