گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ اسفند

به گزارش دیجیاتو، اپل در نامه‌ای به یک انتشارات آلمانی خواستار جلوگیری از عرضه کتاب یکی از مدیران سابق اپ استور به دلیل انتشار اطلاعات محرمانه اپل شده است.
کتاب App Store Confidential توسط Tom Sadowski نوشته شده. در صفحه لینکدین این فرد آمده که او از سال 2014 تا 2019 مدیریت اپ استور آلمان، اتریش و سوئیس را بر عهده داشته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ اسفند

به گزارش علاالدین، بعد از انتظاری طولانی، محصول محبوب و میان رده سامسونگ یعنی A71 وارد بازار کشورمان شد.
این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن 2400 * 1080، اندروید نسخه 10، پردازنده اسنپدراگون 730 و CPU هشت هسته ای، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، دوربین چهارگانه 64، 12، 5، 5 و سلفی 32 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش، باتری 4500 به همراه قابلیت شارژ سریع 25 وات است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ اسفند

به گزارش دیجیاتو، اولین نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 11 برای محصولات خانواده پیکسل منتشر شد. تمرکز گوگل در این نسخه روی فناوری‌های آینده از جمله اینترنت 5G بوده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۳۰ بهمن

به گزارش دیجیاتو، مایکروسافت از سال گذشته میلادی در حال توسعه نرم افزار برای دستگاه های رأی گیری است. این نرم افزار برای اولین بار در انتخابات واقعی آزمایش می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۳۰ بهمن

به گزارش پیوست، مستر بلیط، سرویس آنلاین خرید بلیط به مناسبت چهارمین سال آغاز فعالیت خود از پوست‌اندازی جدی در بازار گردشگری خبر داد. مدیران این شرکت در یک نشست خبری ضمن اعلام شروع به کار باشگاه مشتریان، رونمایی نسخه جدید اپلیکیشن، آغاز به کار سامانه خودکار خدمات مشتریان و بازطراحی برند، از برنامه‌های این شرکت برای آینده نیز خبر دادند. براین اساس مستر بلیط تصمیم دارد تا با ورود به حوزه‌های تاکسی‌های بین شهری، کشتی‌رانی و خدمات اجاره خودرو، تحول بزرگی در صنعت حمل‌ونقل و گردشگری ایجاد کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۳۰ بهمن

دو سازمان مردم نهاد در فرانسه خواهان توقف مناقصه عمومی توسعه اینترنت5G در این کشور شده اند.
به نقل از آر اف آی، دو سازمان مردم نهاد در فرانسه برای جلوگیری از اعطای مجوز از دولت برای استفاده از فرکانس‌های اختصاص یافته به شبکه های 5G شکایتی تنظیم کرده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۳۰ بهمن

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون وزیر ارتباطات در مراسم مبادله تفاهم‌نامه در خصوص تخصیص کد پستی فضای اشتراکی گفت: اختصاص کد پستی به شرکت‌های استارت آپی مستقر در فضاهای اشتراکی و مراکز رشد و شتاب‌دهنده آغازگر استحکام زنجیره خلق ارزش و فعالیت اقتصادی این اکوسیستم است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۳۰ بهمن

دولت ترامپ در یک اقدام تهاجمی جدید بر علیه شرکت هواوی قصد دارد مانع از تامین تراشه‌های مورد نیاز این شرکت چینی توسط تی اس ام سی شود.
به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، تی اس ام سی از جمله شرکت‌های مهم تولیدکننده انواع تراشه درتایوان است و هواوی از جمله مشتریان این شرکت محسوب می‌شود.

ادامه مطلب