موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ اسفند

به گزارش ارز دیجیتال، سامسونگ، غول تلفن‌های همراه جهان، اعلام کرده است که تلفن همراه جدید این شرکت، همانند محصولات پیشینش، دارای امکاناتی مرتبط با ارزهای دیجیتال است.
به گزارش کوین دسک، سامسونگ در مراسم معرفی سری تلفن‌های گلکسی اس ۲۰، اعلام کرد که سیستم امنیتی این تلفن همراه دارای پردازنده مخصوصی برای حفاظت از پین کد، رمز عبور و الگوهای امنیتی (پترن) و کلید خصوصی بلاک چینی خواهد بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ اسفند

کارخانه فاکسکان به کارگرانی که به سرکار خود برگردند ۳ هزار یوان پاداش می دهد. شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی کارخانه های این شرکت در چین شده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ اسفند

به گزارش دیجیاتو، به گفته یک محقق امنیتی هکرها کنترل بسیاری از ساب دامین های مایکروسافت را به دست گرفته و از آن‌ها برای فریب دادن کاربران، کارمندان مایکروسافت و نمایش محتواهای اسپم استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ اسفند

به گزارش ایسنا، وضعیت توسعه تلفن همراه تا پایان سه ماهه سوم سال جاری حاکی از آن است که بیش از ۱۱۸ میلیون خط فعال در کشور وجود دارد و ضریب نفوذ توسعه، ۱۴۲.۱۱ درصد است.
۱۹ مردادماه سال ۱۳۷۳ بود که عرضه سیم‌کارت تلفن همراه در ایران رسماً آغاز شد و امسال، ۲۵ سال از واگذاری و آغاز به کار اولین سیم‌کارت‌ها می‌گذرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ اسفند

دولت آلمان لایحه ای را تصویب کرده که به موجب آن پست های حاوی نفرت پراکنی در شبکه های اجتماعی باید به پلیس گزارش شود.
به نقل از آسوشیتدپرس، اعضای کابینه دولت آلمان لایحه‌ای را تصویب کردند که براساس آن شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و یوتیوب باید پست‌های حاوی نفرت پراکنی را به پلیس گزارش کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ اسفند

به گزارش آی‌تی‌من، دهمین جلسه کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی، با حضور ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، در محل این شورا برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ اسفند

به گزارش پیوست، آی‌هوم، سرویس آنلاین حوزه املاک که تابستان امسال خبر خرید آن توسط پلتفرم ثبت نیازمندی‌های آنلاین یعنی دیوار منتشر شده بود، حالا خبرهایی در مورد تعدیل نیروی این کسب‌وکار به گوش می‌رسد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ اسفند

کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۲۰ یکی از مهم‌ترین رویدادهایی بود که جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا لغو شد و بسیاری از شرکت‌ها مانند هوآوی را در موقعیتی خاص قرار داد. خبرهای جدید حاکی از این است که هوآوی قصد دارد محصولات خود را به صورت آنلاین معرفی کند.

ادامه مطلب