ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳ اسفند

معاون وزیر ارتباطات گفت: جذب سرمایه‌گذاری قانونمند با وجود قوانین و مقررات، هدفگذاری اهداف کلان شبکه ملی اطلاعات مبنی بر حجم ۱۰ درصدی اقتصاد دیجیتال را محقق می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳ اسفند

وزیر ارتباطات با بیان اینکه برای بررسی کیفیت شبکه اینترنت در برخی مناطق از پهپاد استفاده می‌کنیم، گفت: قول پیگیری شکایت کاربران از کیفیت اینترنت را می‌دهم.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳ اسفند

نانسی پلوسی به تازگی از همکاری کشورها و شرکت‌های مختلف با هواوی به شدت انتقاد کرده است.
نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا به تازگی در اظهاراتی جدید از همکاری کشورها و شرکت های مختلف با شرکت چینی هواوی به شدت انتقاد کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳ اسفند

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون رگولاتوری گفت: امکان مقایسه تعرفه اینترنت که از سوی اپراتورهای مختلف ارائه می شود و نیز مشاهده شکایت کاربران از کیفیت این سرویس، در سامانه «نت‌سنج پلاس» فراهم است.
مجید حقی با اشاره به ویژگی های سامانه «نت سنج پلاس» و اهمیت رضایت کاربر در استفاده از این سامانه، گفت: در طراحی این سامانه رویکرد ما حرکت گام به گام با کاربر برای دسترسی به اطلاعات است و امکان مشاهده نتایج سنجش کیفیت سرویس ارائه کنندگان خدمات اینترنت که بیشترین تاثیر را در بازار دارند، توسط این سامانه فراهم است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳ اسفند

به گزارش فارس، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه ۲۰۰ دفتر خدمات مشترکین تعطیل شده است، گفت: سیم‌کارت توریست‌های خارجی بعد از خروج از کشور غیر قابل استفاده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳ اسفند

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، یک پهپاد سرنشین دار که شباهت زیادی به خودروی مسابقه‌ای «فرمول یک» دارد، می‌تواند با سرعت ۸۷ مایل بر ساعت در آسمان پرواز کند و مانور انجام دهد.

ادامه مطلب