محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳۱ خرداد

گوگل برنامه‌هایش برای سرمایه‌گذاری ۵۵۰ میلیون دلاری در JD.com یکی از بزرگ‌ترین تجارت‌های الکترونیکی چین را منتشر کرد. این در حقیقت همکاری حیاتی برای گوگل است که به دنبال به دست آوردن رد پای قوی‌تری در بازار مهم مصرف‌کننده‌ی چین است، این حرکت پیامی هم برای رقبایی همچون آمازون دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۳۰ خرداد

بر اساس خبری از Associated Press، شرکت Foxconn، تولیدکننده‌ی لوازم الکترونیکی قراردادی تایوانی، ساختمانی در میلواکی را به عنوان دفتر مرکزی‌اش در آمریکا شمالی خریداری کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۹ خرداد

بیت‌کوین در اواخر سال گذشته به اوج ارزش خود رسید، هر یک سکه‌ی دیجیتال ۱۹ هزار دلار قیمت داشت. محققان حالا می‌گویند که پول دیجیتال Tether اواخر سال قبل برای افزایش ارزش بیت‌کوین استفاده شده بود.
در حقیقت، تجزیه و تحلیل بلاکچین‌ها نشان داد که نیمی از رشد چشمگیر بیت‌کوین از مارس ۲۰۱۷ تا مارس ۲۰۱۸ ناشی از معاملات پشتیبانی شده توسط Tether بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۹ خرداد

تیم سامسونگ طراحی شده تا فناوری نوآورانه و آینده‌نگر را دنبال کند، این شرکت به تازگی از راه‌اندازی Q Fund خبر داد، طرح سرمایه‌گذاری برای پیشبرد استارتاپ‌های AI که هنوز در مراحل اولیه‌ی شکل‌گیری هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۸ خرداد

سرپرست بخش تراشه‌ی کوالکام گفت این شرکت برنامه‌ای برای رها کردن تلاش‌ها در جهت ایجاد پردازنده‌های مراکز داده را ندارد.
کوالکام بزرگترین سازنده‌ی تراشه‌های تلفن همراه، سال گذشته تراشه‌هایی را عرضه کرد که از فناوری ARM Holdings استفاده می‌کرد تا در سرورهای رایانه‌ای مبتنی بر سرویس‌های رایانش ابری به کار گرفته شوند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ خرداد

Cohesity، استارتاپ متمرکز بر ذخیره‌سازی داده، مستقر در سن خوزه‌ی کالیفرنیا، در دور چهارم سری تامین بودجه‌اش با هدایت SoftBank Vision Fund، مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرد. از دیگر مشارکت‌کنندهگان در این دور، همراه با سرمایه‌گذاران اولیه می‌توان Sequoia Capital ،Cisco Investments و Battery Ventures را نام برد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ خرداد

یک ماه پس از ثبت نام برای عرضه‌ی عمومی سهام در هنگ‌کنگ، شیائومی اطلاعات مالی نه چندان مهمی را بعد از یک سند ۶۲۱ صفحه‌ای منتشر کرد که نشان‌دهنده‌ی ضرر ۱.۱ میلیارد دلاری شرکت در سه ماهه‌ی اول سال جاری بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۳ خرداد

GM همکاری با Honda را برای تامین این خودروساز ژاپنی با نسل آینده‌ی باتری‌ها گسترش می‌دهد. این باتری‌ها، برای ماشین‌های الکترونیکی که عمدتا برای بازار آمریکای شمالی ساخته شده‌اند، استفاده می‌شوند. هیچکدام از دو شرکت زمانی برای شروع استفاده از گزینه‌ی جدید نداده‌اند، اما منابعی به رویترز گفتند که انتظار می‌رود تولید آن‌ها از سال ۲۰۲۱ آغاز شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند