محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۳ تير

نشانه‌های آرامش قابل لمس هستند. اوبر می‌تواند در لندن به فعالیت ادامه دهد. با ۶.۳ میلیون مشتری، ۴۵ هزار راننده، و مجموعه‌ای از اصلاحات، تغییرات و امتیازات از طرف سازمان حمل و نقل لندن (TfL)، بسیاری از ناظرین انتظار داشتند اوبر برنده‌ی این نبرد باشد – و اوبر این کار را انجام داد. پس اوبر یکی از دو آزمایش را پشت سر گذاشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۲ تير

استارتاپ فرانسوی Doctrine با کمک سرمایه‌گذاران موجود خود، Otium Venture و Xavier Niel مبلغ ۱۱.۶ میلیون دلار (۱۰ میلیون یورو) بودجه‌اش را افزایش داد. Doctrine در حال ساخت موتور جستجویی برای نتایج تصمیم‌گیری‌های دادگاه‌ها و دیگر متون قانونی است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۸ تير

Bloomberg Intelligence گزارش کرد برآورد شده ارزش اینستاگرم می‌رود تا از ۱۰۰ میلیارد دلار بگذرد، و اگر اینستاگرم شرکتی مستقل بود، شرکتی ۱۰۰ میلیارد دلاری می‌شد. این برنامه‌ی عکس‌محور در سال ۲۰۱۲ به مبلغ ۱ میلیارد دلار توسط فیسبوک خریده شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۷ تير

Tencent، غول اینترنتی ۵۰۰ میلیارد دلاری چین، پس از اینکه به عضویت پلاتینیوم بنیاد لینوکس در آمد، تمرکز خود بر حوزه‌ی متن‌باز را بیشتر می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۶ تير

Agari، مستقردر کالیفرنیا که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد، در کار تشخیص نقص‌های احتمالی ایمیل، شناسایی پیام‌های ورودی مخرب، و تصدیق اعتبار فرستنده قبل از ارسال ایمیل به گیرنده تعیین شده است. این شرکت ادعا می‌کند فیسبوک، گوگل و مایکروسافت جز مشتریان آن هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳ تير

PayPal از دومین خرید خود در این روزها خبر داد. این غول پرداخت اعلام کرد Simility را که در کار تشخیص تقلب‌ها با استفاده از یادگیری ماشین است، خریداری می‌کند. این معامله که تماما نقدی خواهد بود، ۱۲۰ میلیون دلار ارزش دارد. این خبر دو روز پس از آن اعلام شد که PayPal استارتاپ پرداختی Hyperwallet را به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار خرید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱ تير

صنعت نیمه هادی ایالات متحده‌ی آمریکا در مقابل برنامه‌ی دونالد ترامپ برای تعرفه‌ی ۵۰ میلیارد دلاری بر محصولات چینی ایستادگی می‌کنند، آن‌ها می‌گویند این برنامه‌ها به کسب‌وکار آمریکایی صدمه می‌زند و ایالات متحده‌ی آمریکا را از دور رقابت خارج می‌سازد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند