محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۵ مرداد

برای سال‌ها فیسبوک از رشدی نجومی لذت می‌برد، اما با توجه به رسوایی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی کاربران و مناقشات موجود، رشد بالای آن حالا روندی کاهشی دارد. امروز این شرکت برای سه ماهه‌ی دوم ۲۰۱۸ گزارش درآمدی و رشد کاربر خود را منتشر کرد که کمتر از تخمین‌های وال‌استریت هستند. این اولین‌بار در طی سه سال گذشته است که فیسبوک نتوانست از انتظارات پیشی بگیرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۵ مرداد

BitTorrent هم اکنون به طور رسمی بخشی از Torn است، این سرویس به اشتراک‌گذاری فایل این خبر را امروز در پست وبلاگی‌اش منتشر کرد. این خبرها، شایعاتی که حدودا از اواسط ماه گذشته وجود دارند را تائید می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۴ مرداد

۲۰۰ میلیارد دلار از کالاهای ساخت چین با تعرفه‌های ۱۰ درصدی ایالات متحده‌ی آمریکا مواجه هستند که در حال حاضر شامل ساعت‌های اپل، Fitbit و مدل‌های اسپیکر Sonos می‌شوند. این تعرفه‌ها دورنمایی از افزایش قیمت‌ها بر روی برخی دیوایس‌های الکترونیکی محبوب را در پاییز امسال موجب شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۴ مرداد

Samsung چندی پیش به‌ طور رسمی اعلام کرد، گوشی هوشمند Galaxy Note 9 در تاریخ ۹ آگوست رونمایی خواهد شد. با این‌ حال، شرکت کره‌ای، هنوز درباره‌ی امکان پیش‌خرید این محصول توضیحاتی را ارائه نکرده است اما بر اساس شایعات تائید نشده، گویا قرار است Note 9 در تاریخ ۲۴ آگوست در قفسه‌های فروشگاه‌ها عرضه شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد

آیا احساس می‌کنید این روزها بیشتر از قبل شاهد گوشی‌های هوشمند Huawei و Honor در بازار هستید؟ فروش‌های جهانی Huawei در حال افزایش است و این شرکت چینی به آرامی به اپل می‌رسد تا تبدیل به دومین تولیدکننده‌ی تلفن در جهان شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۱ تير

مایکروسافت در طول گزارش مالی سه ماهه‌اش اعلام کرد، Xbox به رشد جمع کل درآمد این شرکت طی سه ماهه‌ی چهارم مالی ۲۰۱۸ آن کمک کرد. درآمدهای حاصل از کسب‌وکار بازی‌های ویدئویی در طول این دوره‌ی سه ماهه تا پایان ماه ژوئن به ۲.۹۲ میلیارد دلار رسیدند. این میزان در مقایسه با سال قبل از آن ۳۹ درصد بیشتر بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۱ تير

مایکروسافت درآمدهای کل سه ماهه‌ی چهارم مالی خود را در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد که شامل درآمد ۳۰.۱ میلیارد دلاری، عایدی خالص ۸.۹ میلیارد دلار، و درآمد در هر سهم ۱.۱۴ دلار بود، این درآمدها در سه ماهه‌ی مشابه ۲۰۱۷ به ترتیب ۲۳.۳ میلیارد دلار، ۶.۵ میلیارد دلار، و ۰.۸۳ دلار بودند. تمامی سه گروه عملیاتی شرکت رشد دو رقمی سالانه‌ای را تجربه کردند.

ادامه مطلب