محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۳ مرداد

طبق اطلاعاتی از IDC، Canalys، و Strategy Analytics، هواوی از اپل پیشی گرفت و در سه ماهه‌ی دوم ۲۰۱۸ در مکان دوم سهم بازار فروش جهانی گوشی‌های هوشمند قرار گرفت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ مرداد

اپل روز به روز به تبدیل شدن به شرکتی یک تریلیون دلاری نزدیک می‌شود، این شرکت امروز نتایج مالی سه ماهه‌اش را منتشر کرد که از تخمین تحلیلگران پیشی گرفت و چند درصد دیگر به ارزش سهام آن افزوده شد – ارزشی که بر اساس استانداردهای اپل، ده‌ها میلیارد دلار است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ مرداد

درآمدهای سه ماهه‌ی سامسونگ رویدادی ناخوشایند را تجربه می‌کنند، و این بدان معنا است آن طور که این شرکت همیشه در راستای پیش‌بینی درآمدی‌اش پیش می‌رفته، حالا ثبت سود آن پایان یافته است. سامسونگ سود عملیاتی ۱۳.۳ میلیارد دلار با فروش ۵۲.۱ میلیارد دلار را اعلام کرد که درآمد آن ۴ درصد پایین‌تر از آمار سالیانه بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ مرداد

Nintendo برای سه ماهه‌ی اول مالی تا ۳۰ ژوئن، فروش خالص ۱.۵۱۳ میلیارد دلار را گزارش کرد که ۹ درصد بالاتر از دوره‌ی مشابه آن در سال گذشته با ۱.۳۸۶ میلیارد دلار بود. سود آن نیز در این سه ماهه ۳۹۴.۶ میلیون دلار بود که نسبت به یکسال قبل با فروش ۲۷۸.۵ میلیون دلار، رشد بیش از ۴۲ درصدی داشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ مرداد

آخرین تحلیل‌ها نشان می‌دهد که در سه‌ ماهه‌ی گذشته، گوشی‌های هوشمند Huawei بیشتر از هر شرکت دیگری به‌ جز کمپانی Samsung به فروش رسیده‌اند. تحلیلگران IDC و Strategy Analytics دریافتند که فروش گوشی‌های هوشمند به‌ طور کلی کاهش‌ یافته است. این میزان کاهش بیشتر از همه بر روی فروش محصولات سامسونگ اثر گذاشته است - فروش گوشی‌های این برند، در مقایسه با سال گذشته بیش از ۱۰ درصد کاهش‌ یافته است. سامسونگ روز گذشته در مورد سود و زیان این شرکت اعلام کرد که به دلیل فروش ضعیف Galaxy S9، محصول جدید Galaxy Note 9 جایگزین شده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند