محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ شهريور

Pinterest اعلام کرد تعداد کاربران فعال ماهانه‌ی آن از ۲۵۰ میلیون نفر عبور کرد، با این اوصاف این شرکت دارای سرعت ثابت افزودن ۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در سال است. این نقطه‌ی عطف جدید بالاتر از ۲۰۰ میلیون کاربر آن در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ و ۱۰۰ میلیون کاربر در سپتامبر ۲۰۱۵ است. Pinterest گفت اکثریت کاربران آن در حال حاضر خارج از ایالات متحده‌ی آمریکا هستند و اینکه بیش از ۱۷۵ میلیارد Pin توسط کاربران ایجاد شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۲ شهريور

بازار سفر آنلاین Evaneos اعلام کرد از آنجایی که این شرکت پاریسی به دنبال خارج شدن از اروپا است، ۸۱ میلیون دلار بودجه‌ی خود را افزایش می‌دهد.
Evaneos که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد، پلتفرمی است که به توریست‌ها کمک می‌کند با در اختیار داشتن لیست آماده شده‌ای با شرکت‌های مسافرتی محلی برای رزرو سفرهایی با مشخصات شخصی مورد نظر خود ارتباط داشته باشند. این شرکت می‌گوید در حال حاضر بیش از ۳۰۰ هزار مشتری و ۱۲۰۰ آژانس مسافرتی ثبت شده دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۲ شهريور

سامسونگ سرمایه‌گذاری در تکنولوژی‌های قابل تغییر را دو برابر کرد و دومین مرکز تحقیقات هوش مصنوعی در ایالات متحد‌ه‌ی آمریکا و ششمین در جهان را افتتاح کرد. این غول حوزه‌ی فناوری، سال گذشته اعلام کرده بود قصد دارد مرکز تحقیقات هوش مصنوعی جدیدی را بازگشایی کند، و در خلال این ماه‌ها مراکزی در کانادا، بریتانیا، و روسیه افتتاح کرد که به مراکز موجود در سئول و کالیفرنیا اضافه شدند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۰ شهريور

دونالد ترامپ دور جدیدی از تعرفه‌های مالیاتی بر ضد چین را ادامه می‌دهد، در این حال اپل هم هشدار می‌دهد ۲۵ درصد تعرفه بر ۲۰۰ میلیارد دلار کالای چینی بر برخی خطوط تولید این شرکت اثرگذار خواهند بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ شهريور

Jack Ma، موسس Alibaba، ثروتمندترین فرد چینی و سازنده‌ی یکی از سودمندترین کسب‌وکارهای موفق این کشور، قصد دارد با هدف تمرکز بیشتر بر روی فعالیت‌های بشر دوستانه، هفته‌ی آینده بازنشسته شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ شهريور

همانطور که جهان در ماه جاری شاهد فروش iPhone X اپل با قیمت هزار دلار است، هندوستان، مانند همیشه، انتظار می‌رود علاقمندی کمی به این عرضه‌ی جدید اپل نشان دهد. نه به این دلیل که هند گوشی هوشمند دوست ندارد – هندوستان دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان است – بلکه به این دلیل که iPhone سهم بازار چندانی در هندوستان ندارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۰ شهريور

SurveyMonkey، شرکت نرم‌افزاری که دیگر شرکت‌ها می‌توانند از آن برای گرفتن اطلاعات از کارمندان، مشتریان، و دیگران استفاده کنند، روز چهارشنبه تحت عنوان نمادین SVMK برای عرضه‌ی عمومی در Nasdaq ثبت نام کرد. بر اساس این سند، این شرکت به دنبال افزایش سرمایه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری در این قرارداد است.

ادامه مطلب