محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۴ شهريور

به گزارش رویترز، شیائومی، سازنده‌ی چینی گوشی‌های هوشمند نتایج درآمدی سه ماهه‌ی دوم خود را با رشدی ۶۸.۳ درصدی اعلام کرد. در این رشد بالا، فروش‌های مناسب گوشی‌های هوشمند و تجارت گوشی‌های متصل کوچک‌تر، اما بسیار سریع از لحاظ رشد نقش محرکی مهمی داشتند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۳۱ مرداد

ARM، شرکت طراح این تراشه‌ها که تقریبا هر گوشی هوشمند و اینترنت چیزها از آن استفاده می‌کند، نقشه‌ی راه خود را برای دو سال آینده منتشر کرد. این اولین‌بار است که این شرکت این کار را انجام می‌دهد و به نظر می‌رسد دلیل آن رسیدن شرکت به جاه‌طلبی‌هایش در تولید تراشه برای لپ‌تاپ‌ها است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۳۱ مرداد

Rovio گزارش کرد در سه ماهه‌ی تا پایان ماه ژوئن شاهد کاهش شدید درآمد بود، چراکه بازی Angry Birds همچنان روندی کاهشی دارد. اما این شرکت گفت درآمد بازی‌سازی آن در این سه ماهه جهش ۶.۴ درصدی داشت که نشانگر امیدواری برای سرمایه‌گذاران است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۳۰ مرداد

PUBG Mobile از صد میلیون دانلود بر روی پلتفرم‌های iOS و Android گذشت. ناشر بازی‌های Tencent اعلام کرد با سرعت بالایی در مدت کمتر از ۴ ماه از زمان معرفی آن بر روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به این نقطه‌ی عطف رسیده است. بر اساس گزارشی از سرویس Apptopia، بازی PUBG Mobile رقیب Fortnite به تنهایی در اواخر ماه جولای از صد میلیون دانلود بر روی iOS گذشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۹ مرداد

سهام Nvidia در معاملات پس از ساعات بورس در روز پنج‌شنبه، بعد از اینکه این شرکت اعلام کرد تقاضا برای ارز رمزنگاری کاهش یافته، حدود ۵ درصد افت کرد. Nvidia پیش‌بینی می‌کند در فصل‌های مالی آتی فروش آن کمتر از اهداف وال‌استریت باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۸ مرداد

اینتل قصد دارد فناوری هوش مصنوعی را هر چه بیشتر در تمامی بخش‌های کسب‌وکارش وارد کند، و برای این کار این شرکت دست به خرید جدیدی زده است. این غول پردازنده‌های کامپیوتری Vertex.AI را می‌خرد، استارتاپی که ماموریت آن ممکن است توسعه‌ی "یادگیری عمیق برای هر پلتفرمی" باشد. این استارتاپ به همین منظور در حال ساخت موتور یادگیری عمیقی برای این کار است که PlaidML نامیده می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۸ مرداد

Tencent، با ارزش‌ترین شرکت فناوری آسیایی با توجه به منافع سرمایه‌گذاری پایین، میزان سود پایینی را گزارش کرد. این شرکت رشد قابل توجهی در درآمد داشت و با بیش از ۳۰ درصد افزایش سالیانه به ۱۰.۷ میلیارد دلار در سه ماهه‌ی دوم ۲۰۱۸ دست یافت. اما سود خالص آن ۲ درصد کاهش سالیانه داشت و به حدود ۲.۶ میلیارد دلار رسید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۷ مرداد

بر اساس تحقیقات شرکت Strategy Analytics، محصول HomePod تخمین ۷۰۰ هزار واحد فروش در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ را پشت سر گذاشت و نزدیک به ۶ درصد سهم بازار جهانی اسپیکر هوشمند نصیب اپل شد. این شرکت تحقیقاتی که برای سه ماهه‌ی اول سال جاری هم فروش ۶۰۰ هزار دستگاه را پیش‌بینی کرده بود، نشان داد فروش جهانی آن از زمان عرضه در ایالات متحده‌ی آمریکا، استرالیا، و بریتانیا در اواخر ژانویه به ۱.۳ میلیون واحد رسیده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند