سرویسهای وب آمازون، AWS همچنان به تلاش برای برجسته کردن ترازنامهی این شرکت ادامه میدهند و یک بار دیگر نوعی از رشد آمازون در کسبوکاری جدید را برای سه ماههی دوم نشان میدهد. به رغم زنجیرهی تامین غذای فعال شرکت، واحد AWS آمازون که حاشیهی عملیاتی آن بیش از ۲۵ درصد در مقایسه با حاشیههای کم در بخش خرده فروشی است، رشد ۴۹ درصدی سالیانه را در سه ماههی دوم سال جاری در مقایسه با سه ماههی دوم سال گذشته تجربه کرد. علاوه بر این، این میزان در برابر شش ماه اخیر تا دورهی مشابه سال قبل هم رشدی بالاتر از ۴۹ درصد را داشت.