محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۶ خرداد

Business Insider گزارش می‌کند مایکروسافت مدت‌ها است در حال مذاکره برای خرید سرویس GitHub است.
GitHub پس از انعقاد دور تامین بودجه‌ی ۲۵۰ میلیون دلاری با هدایت Sequoia Capital در سال ۲۰۱۵، به ارزش بازار ۲ میلیارد دلاری دست یافت. مذاکرات در مورد خرید احتمالی سال‌ها در جریان بود، اما در طول مذاکرات درباره‌ی یک همکاری بالقوه‌ی بازاریابی، این احتمال قوی‌تر شده است. بنا بر گزارش‌ها GitHub پول بیشتری نسبت به آنچه مایکروسافت مایل به پرداخت آن است، درخواست کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۵ خرداد

SQream توسعه‌دهنده‌ی پایگاه داده‌ی GPU، پس از افزایش ۲۶.۴ میلیون دلاری تامین بودجه‌ی سری دوم توسط گروه Alibaba، تمرکزش بر روی چین را بیشتر می کند. این دور همچنین شامل سرمایه گذارانی چون Hanaco Venture Capital ،Sistema VC و Glory Venture است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۵ خرداد

روز چهارشنبه، Box نتایج مالی سه ماهه‌ی اول ۲۰۱۹ خود را منتشر کرد، این نتایج تا حدودی بالاتر از تخمین‌های صورت گرفته بودند. راهنمای مالی سه ماهه‌ی دوم این شرکت هم مطابق با انتظارات است. با این وجود، سهام Box در معاملات پس از ساعات بورس کاهش داشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۴ خرداد

حالا مایکروسافت از شرکت Alphabet در حوزه‌ی ارزش بازار جلو زد، و در پایان معاملات معمول روز سه‌شنبه به ارزش بازار ۷۵۳ میلیارد دلار رسید. در این روز، ارزش بازار Alphabet حدود ۷۳۹ میلیارد دلار بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۲ خرداد

بر اساس گزارشی از Electronic Times – گزارشی که ارزش سهام Japan Display را ۱۰ درصد کاهش داد – اپل تصمیم دارد از نمایشگرهای OLED در هر سه مدل جدید آیفون‌های خود استفاده کند. این مدل‌ها سال آینده معرفی می‌شوند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۱ خرداد

بیش از ۳.۱ میلیون اسپیکر Google Home در طول سه ماهه‌ی اول ۲۰۱۸ فروخته شد و رکورد Amazon Echo را برای اولین‌بار از زمانی که این دو شرکت رقابت در بازار اسپیکر هوشمند را آغاز کردند، شکست. Amazon Echo در این مدت ۲.۵ میلیون دیوایس فروخت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۰ خرداد

رئیس جمهور ایالات متحده‌ی آمریکا تائید کرد، شرکت مخابرات چینی ZTE مبلغ ۱.۳ میلیارد دلار به عنوان جریمه خواهد پرداخت و به منظور عملیاتی ماندن در آمریکای شمالی بایستی تیم مدیریتی‌اش را اصلاح کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۹ خرداد

Lenovo درآمدهایش از سه ماهه‌ی چهارم سال مالی ۲۰۱۷-۲۰۱۸ را منتشر کرد، هر چند نتایجی درهم بودند. یکی از بزرگ‌ترین سر فصل‌های این گزارش این است که این شرکت سریع‌ترین رشد درآمد خود را در بیش از دو سال گذشته در این سه ماهه، به لطف بخش PCاش، به دست آورد – درآمد آن در این بخش با ۱۶ درصد صعود به ۷.۷ میلیارد دلار رسید.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند