محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

اپل نتایج درآمدی خود را در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ اعلام کرد، درآمد شرکت در این مدت ۶۱.۱ میلیارد دلار با احتساب فروش ۵۲.۲ میلیون iPhone، به میزان ۹.۱۱۳ میلیون iPad، به تعداد ۴.۰۷۸ میلیون Mac، و ۹.۱۹۰ میلیارد دلار خدمات بود. این شرکت راهنمای درآمدی بین ۶۰ تا ۶۲ میلیارد دلار را اعلام کرده بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۵ ارديبهشت

تعداد اپراتورهای مهم بی‌سیم ایالات متحده‌ی آمریکا از ۴ به ۳ کاهش یافت. Sprint و T-Mobile اعلام کردند که تمایل به ادغام در یکدیگر را دارند. نیاز است این ادغام توسط رگولاتورها و سهامداران به تائید برسد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۵ ارديبهشت

درآمدهای اخیر سونی حقیقت ساده‌ای را نشان می‌دهند: Kaz Hirai، مدیرعامل سابق، این شرکت را در شرایط خوبی ترک کرد. در سال مالی قبل این شرکت تا ۳۱ مارس ۲۰۱۸، سونی ۸۵۴۴ میلیارد ین (۷۸.۱ میلیارد دلار) و سود عملیاتی ۷۳۴.۹ میلیارد ین (۷.۷ میلیارد دلار) به دست آورد. رقم دوم پیشرفت بزرگی برابر با۲.۶ میلیارد دلاری است که این شرکت در گزارش درآمدی قبل موفق به کسب آن شده بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۴ ارديبهشت

مایکروسافت نتایج به شدت مثبت خود از درآمدهای سه ماهه‌ی سوم را اعلام کرد، این نتایج نشان‌ دهنده‌ی رشد قوی در سراسر بیشتر بخش‌های مایکروسافت، شامل کسب‌وکارهای رایانش ابری آن است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت

هیچ جای بحثی نیست که صنعت تلفن هوشمند چین در نقطه‌ای سخت قرار دارد، اما ظاهرا اوضاع بدتر از انتظارات است. Canalys تخمین می‌زند فروش گوشی‌های هوشمند در این کشور، در سه ماهه‌ی نخست ۲۰۱۸، ۲۱ درصد افت سالیانه داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

PayPal بار دیگر یک گزارش مالی کاملا بهبود یافته را منتشر کرد که نتیجه‌ی رشد در پایگاه کاربر فعال آن است. این شرکت پرداختی مستقر در سن خوزه، برای سه ماهه‌ی اول سال جاری، سود خالص خود را ۵۱۱ میلیون دلار یا ۵۰ سنت برای هر سهم اعلام کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

زمانیکه در اوایل صبح روز چهارشنبه، توئیتر نتایج درآمدی سه ماهه‌ی اول خود را به اشتراک گذاشت، دومین سه ماهه‌ی بسیار سودآور و دومین سه ماهه‌ی سودآور در تاریخ شرکت را نشان می‌داد که بهتر از پیش‌بینی‌ها بود.

ادامه مطلب