محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

هنوز هم رشد بیشتری برای کسب و کار علی‌بابا پیش‌بینی می‌شود، حتی پس از اینکه آن شرکت با ارائه‌ی نتایج سه ماهه‌ی چهارم خود تخمین تحلیلگران را شکست.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

به رغم طراحی مجدد سنگین و تحمل رقابت در مقابل فیسبوک، گزارش درآمدی سه ماهه‌ی اول ۲۰۱۸ برای اسنپ‌چت امیدوارکننده نبود. در این دوره، اسنپ‌چت با نرخ رشد پایین ۲.۱۳ درصدی، تنها به ۱۹۱ میلون کاربر فعال روزانه رسید، بیشتر از ۱۸۷ میلیون نفر در دوره‌ی پیش از آن، و در مقایسه با ۵.۵ درصد رشد در سه ماهه‌ی چهارم و نرخ وحشتناک ۲.۹ درصد در سه ماهه‌ی سوم که روندی بسیار کند را نشان می‌دهد. درآمد شرکت ۲۳۰.۷ میلیون دلار با سود هر سهم (EPS) کمتر از ۰.۱۷ دلار بود. این درحالی است که وال‌استریت ژورنال برای آن درآمد ۲۴۴.۵ میلیون دلار و EPS کمتر از ۰.۱۶ دلار را تخمین زده بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

نوکیا تایید کرد در راستای دور شدن از حوزه‌ی تکنولوژی مصرف کننده، واحد سلامت دیجیتال خود را به موسس Withings، آقای Eric Carreel می‌فروشد. Carreel و Cedric Hutchings در سال ۲۰۰۸، Withings را در فرانسه تاسیس کردند و این شرکت موفق شد خود را به عنوان یکی از نشان‌های برتر در فضای دیوایس‌های پوشیدنی از جمله ساعت‌ها، بندهای آمادگی جسمانی، همچنین دماسنج‌ها و دیوایس‌های اندازه‌گیری قابل اتصال معرفی کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

SoundHound اعلام کرد با هدف سرعت بخشیدن به رشد جهانی پلتفرم هوش مصنوعی صدای Houndify، گنجاندن زبان‌های جدید، افتتاح دفاتر بیشتر، و قرار دادن دستیار صوتی Hound در دیوایس‌هایی از لوازم خانگی گرفته تا ماشین‌ها، این دور تامین بودجه‌ی جدید را پیش برده است. سرمایه‌گذاران در این دور Tencent ،Hyundai ،Orange S.A و Daimler AG هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

بر اساس گزارشی از IDC، اپل در زمینه‌ی فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه‌ی ذکر شده از سامسونگ پیشی گرفت، قبل از این سامسونگ اول بود و اپل در مکان دوم قرار داشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

Cisco موافقت خود را با خرید استارتاپ Accompany اعلام کرد، استارتاپی که از هوش مصنوعی برای ایجاد پایگاه‌های اطلاعاتی از افراد و روابط در شرکت‌ها استفاده می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

بنا بر گزارش درآمدی شرکت که در هفته‌ی جاری منتشر شد، Fitbit به درآمد ۲۴۷.۹ میلیون دلار دست یافت که کمی بالاتر از پیش‌بینی وال‌استریت به میزان ۲۴۷.۳ میلیون دلار بود. البته این مبلغ به طور چشمگیری پایین‌تر از درآمد سال گذشته‌ی این شرکت به مبلغ ۲۹۸.۹ میلیون دلار است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

Steve Ballmer، مدیر ارشد اجرایی پیشین مایکروسافت گفت تمام سهم خود در توئیتر را به فروش می‌رساند، زیرا نمی‌خواهد بیشتر از این متمرکز بر سرمایه‌گذاری و قیمت باشد.

ادامه مطلب