محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۳ خرداد

مدیران عامل ایرانسل و بانک سامان، بر گسترش همکاری‌ها در زمینۀ فناوری‌های نوظهور مالی تأکید کردند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مدیران عامل ایرانسل و بانک سامان، روز دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ در محل بانک سامان دیدار کردند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۲ خرداد

به گزارش مهر، امیر ناظمی ظهر امروز سه شنبه در مراسم آنلاین رونمایی از آزمایشگاه ارزیابی عملکردی و کیفی محصولات حوزه امنیت فضای مجازی گفت: پروژه کاربردی کردن فناوری اینترنت اشیا در شناسایی آتش سوزی جنگل‌های استان گلستان با همکاری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت پایلوت در حال انجام است و امیدواریم ماه آینده با افتتاح رسمی از این پروژه، آن را برای بهره برداری به سازمان محیط زیست واگذار کنیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۰ خرداد

به گزارش پیوست، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد هیچ توافقی در خصوص افزایش یا تغییر تعرفه تلفن ثابت میان آنها با شورای رقابت صورت نگرفته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۰ خرداد

شرکت پست اعلام کرده که به زودی شاهد بازگشت تمبر روی پاکت‌ها و مرسولات پستی خواهیم بود. البته در گام اول، فقط مرسولات پستی بین‌المللی تمبر دریافت می‌کنند و احتمالا در آینده نوبت به بسته‌های داخلی هم برسد.
«حسن عمیدی» مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست در پاسخ به سؤالی مبنی بر استفاده دوباره تمبر بر روی پاکت‌ها و مرسولات پستی گفت: «الصاق تمبر به عنوان سفیر فرهنگی و تاریخی کشور، بر روی پاکت‌های پستی قرار است انجام شود.»

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۰ خرداد

به گزارش دیجیاتو، سیم کارت دانش‌آموزی که وعده آن در شهریور ماه سال گذشته داده شده بود، آماده است و در سال تحصیلی جدید به طور رایگان میان دانش‌آموزان سراسر کشور توزیع می‌شود. مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش ضمن تأکید بر این که سیم‌کارت دانش‌آموزی رایگان است اعلام کرده روند توزیع سیم‌کارت به این شکل است که افراد متقاضی، اعلام درخواست می‌کنند و بر اساس آن توزیع انجام می‌شود.
«محمود حبیبی» درباره آخرین وضعیت طرح سیم‌کارت دانش‌آموزی گفته است: «طرح سیم‌کارت دانش‌آموزی از آذر سال گذشته آغاز شد و جلسات متعددی را با وزارت ارتباطات برگزار کردیم و پیش‌نویس آن تهیه شد که قرار است در نهایت به امضای دو وزیر آموزش و پرورش و فناوری ارتباطات و اطلاعات برسد.»

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۷ خرداد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با تجهیز ناوگان پستی کشور به ۴۰ دستگاه کامیون و ایجاد ۲۰ مسیر جدید ظرفیت رهسپاری مرسولات بین استانی ۲۵ درصد افزایش یافت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۶ خرداد

به گزارش دیجیاتو، برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که دسترسی به توییتر بدون استفاده از نرم‌افزارهای تغییر آی پی برایشان فراهم شده است. ظاهرا این موضوع هم شامل اپراتورهای سیار و هم کاربران سرویس‌دهنده‌های اینترنت ثابت خانگی می‌شود. روابط عمومی وزارت ارتباطات در پاسخ به پیگیری دیجیاتو اظهار بی‌اطلاعی کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۶ خرداد

به گزارش دیجیاتو، شرکت آمریکایی «وایاست» (Viasat) از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) خواسته جلوی پرتاب ماهواره‌های بعدی استارلینک را بگیرد. این شرکت می‌خواهد از طریق دادگاه تحقیقی جامع درباره اثرات زیست محیطی افزایش ماهواره‌های اسپیس ایکس انجام دهد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند