محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۲ آذر

به گزارش پیوست، در آخرین روزهای آبان ماه اولین انتخابات تمام الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار شد. انتخاباتی که هرچند به خاطر برگزاری آن بر بستر بلاک‌چین یک سنت‌شکنی بزرگ به حساب می‌آمد؛ اما اختلال‌های ایجاد شده روی سامانه انتخابات در تهران باعث شد تا به دنبال اعتراض بسیاری از اعضای سازمان نصر به دلیل ثبت نشدن رای‌شان در سامانه، این انتخابات برای مدت ۲ روز دیگر تا عصر روز یکم آذر تمدید شود. حالا با گذشت ۱۲ روز از انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، این سازمان در گزارشی دلایل مشکلات فنی در سامانه انتخابات را اعلام کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۲ آذر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اتصال روستاهای ۲۰ خانوار به اینترنت گفت: تا پایان سال جاری باید همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت متصل ‌شوند.
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه بررسی مشکلات ارتباطات استان کرمانشاه که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور استاندار این استان و مسئولان مخابرات، همراه اول و ایرانسل برگزار شد، اظهار کرد: در شبکه‌های اجتماعی بازخوردهای مردم استان کرمانشاه نشان می‌دهد که مشکل ارتباطات در بخش‌هایی از این استان وجود دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱ آذر

برندگان انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران مشخص شده و اسامی آنها اعلام شد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در شاخه شرکت‌ها براساس بیشترین آرای ماخوذه، به ترتیب یوسفی‌زاده، معروفی، دانشور، عابدی‌نژاد، نوربخش، توسلی، جامه بزرگ، اسکویی‌لر، محمدی، اسلامی، اورئی، زرین‌بخش، نامداری، قربانی و کرم‌زاده به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱ آذر

سه پروژه مرتبط با شهر هوشمند با امضای تفاهم‌نامه چهارجانبه میان معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ایرانسل و سازمان منطقه آزاد کیش در جزیره کیش اجرایی می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۳۰ آبان

به گزارش پیوست، ششمین انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در حالی به ساعت‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که از صبح امروز (۲۹ آبان) و همزمان با شروع رای‌گیری بسیاری از شرکت‌کنندگان در انتخابات از کندی و اختلال در سامانه ثبت رای خبر دادند. حالا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در اطلاعیه‌ای خبر از تمدید زمان انتخابات تا ساعت ۱۷ روز شنبه ۱ آذر ماه را داده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۹ آبان

اداره کل کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) با اعلام تحریم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و شرکت های زیرمجموعه آن، شرکت گسترش الکترونیک ایران را نیز تحریم کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۸ آبان

به گزارش پیوست، بیش از ۲۵ درصد از شکایت‌های بررسی شده در اتحادیه کسب و کارهای مجازی در ۳ ماهه تابستان مربوط به کسب و کارهایی بوده است که عضو اتحادیه نبوه‌ و ۱۷ درصد از شکایت‌ها را سازمان توسعه تجارت الکترونیکی برای بررسی به اتحادیه ارجاع داده است. در این میان بیش از ۴۱ درصد از شکایت‌های مطرح شده از کسب و کارهای مجازی مربوط به «عدم ارائه کالا یا خدمت مورد نظر» بوده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۸ آبان

یک مقام آگاه در شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص قطعی روز گذشته بخشی از مسیر پهنای باند بین الملل که باعث اختلال اینترنت برخی کاربران شد توضیح داد و گفت: شبکه به حالت نرمال بازگشته است.

ادامه مطلب