محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۸ فروردين

وزیر ارتباطات با انتشار پستی، وجود آسیب‌پذیری در نگهداری اطلاعات کاربران یک شرکت حمل و نقل اینترنتی را تایید کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود، وجود آسیب‌پذیری در نگهداری اطلاعات کاربران در یک شرکت حمل و نقل اینترنتی را تایید و اعلام کرد بررسی تکمیلی در جریان است و گزارش آن رسماً از طریق مرکز ماهر منتشر خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ فروردين

به گزارش پیوست، مدیرعامل پیام‌رسان گپ اعلام کرد مدل اتصال پیام‌رسان‌های منتخب به مرکز ملی تبادل اطلاعات (GSB) برای ارئه خدمات دولت الکترونیکی و همراه تغییر کرده و برخلاف برنامه‌ریزی‌های انجام شده، گپ و سروش در حال‌حاضر امکان ارائه خدمات دولت الکترونیکی را نخواهند داشت.
مهدی انجیدنی، مدیرعامل پیام‌رسان گپ در گفت‌وگو با پیوست ضمن اعلام این خبر گفت:‌ «اسفند ماه سال گذشته سازمان فناوری اطلاعات به ما اعلام کرد خدمات دولت همراه که قرار بود از طریق دسترسی ما به مرکز ملی تبادل اطلاعات فراهم شود، از طریق یک شبکه جدید که برای بخش خصوصی طراحی شده و در قالب شبکه‌ای جدا از GSB دولت به ما ارائه شود.» به گفته او در حال‌حاضر روی شبکه مستقل ایجاد شده از GSB تنها دسترسی به سامانه شاهکار (شبکه احراز هویت کاربران) فراهم شده و هیچ سرویس دیگری از سمت دولت وجود ندارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ فروردين

نشست کارگروه مدیریت بحران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور مشاور وزیر و رئیس کارگروه، رئیس رگولاتوری و مدیران ارشد اپراتورهای ثابت و سیار در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ فروردين

امکان ارائه خدمات رایگان به استارتاپ‌ها از سوی شهرداری در بودجه امسال شهرداری تهران پیش‌بینی شد.
به گزارش پیوست، طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته در تبصره‌ی ۳۶ قانون بودجه شهرداری تهران که در روزهای پایانی سال گذشته به تصویب شورای شهر تهران رسید، شهرداری تهران ملزم شده تا خدماتی را به صورت رایگان در اختیار استارتاپ‌ها برای ارائه‌ی سرویس‌های نوین شهری قرار دهد و استارتاپ‌ها نیز در مقابل در صورت درآمدزایی با کمک این سرویس‌ها، باید سهمی از درآمدشان را در اختیار شهرداری قرار دهند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ فروردين

به گزارش ایسنا، دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری نظام سلامت الکترونیک کشور با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونین وزارت بهداشت و ارتباطات، روسای سازمان‌های بیمه سلامت و غذا و دارو و نمایندگانی از سازمان نظام پزشکی و تامین اجتماعی برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ فروردين

به گزارش مهر به نقل از سازمان فضایی ایران، مرتضی براری معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فضایی ایران در حکمی محمد مصطفی فتوحی را به سرپرستی معاونت توسعه کاربرد و خدمات فضایی این سازمان منصوب کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۶ فروردين

به گزارش ایلنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای فنی وزارت متبوع دستور تسریع در بازسازی همه ساختمان‌های اداری مربوط به شرکت ملی پست و پست بانک، تخریب شده در سیل اخیر را صادر کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۶ فروردين

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به نصب و راه‌اندازی مرکز کم ظرفیت تلفن در پلدختر اظهار داشت: با تلاش جهاد گونه کارکنان شرکت مخابرات در روزهای اخیر، این مرکز در پلدختر، راه‌اندازی و امکان برقراری ارتباطات تلفن ثابت فراهم شد.

ادامه مطلب