محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۸ آبان

به گزارش ایسنا، فرمانده‌ی انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار اینترنتی و کشف کلاهبرداری یک میلیارد ریالی توسط کارآگاهان پلیس فتا استان، خبر داد.
سیدمحمود میرفیضی گفت: در پی مراجعه‌ی فردی به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیر مجاز وجه از حساب بانکی وی موضوع در دستور پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۸ آبان

به گزارش ایبِنا، محمدجواد آذری جهرمی با بیان اینکه امروز بیش از ۱۰ میلیون خودرو کارت سوخت ندارند، تصریح کرد: برای صادر کردن این تعداد از کارت سوخت باید ۳۳۰ میلیارد تومان هزینه می‌کردند در حالی که با استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک و با هماهنگی بین دستگاهی، آن را به کارت بانکی متصل کردیم تا به جای اینکه مردم در صف بایستند تا در پلیس به علاوه ۱۰ ثبت نام کنند تا بعد از یک هفته پستچی کارت سوخت صادر شده را بیاورد و هزینه‌ای را پرداخت کنند، با مراجعه به پُرتال ملی پخش و پالایش با فشردن سه گزینه، کارت بانکی به کارت سوخت متصل می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ آبان

به گزارش پیوست، عضو هیات‌ مدیره‌ی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از صدور مجوز واردات برای بیش از ۴۰ شرکت در حوزه‌ی تلفن همراه خبر می‌دهد. براساس اظهارت او با این مجوزهای جدید تعداد شرکت‌هایی که از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز واردات گوشی تلفن همراه دارند به بیش از ۱۱۰ شرکت رسیده است. ارایه‌ی این تعداد مجوز جدید در حالی از سوی این عضو هیات مدیره‌ی انجمن واردکنندگان موبایل مطرح می‌شود که اواسط مهر ماه سال جاری رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در گفتگو با پیوست اعلام کرده بود که: «تقاضای جدیدی برای واردات موبایل به این سازمان ارائه نشده و اگر کسی متقاضی واردات تلفن همراه است اعلام کند ما به او مجوز واردات خواهیم داد.»

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ آبان

به گزارش فناوران، به دنبال تحریم‎‌های آمریکا که یکی از آثار سوء آن، توقف خدمات شرکت‌های پست بین‎‌المللی در ایران است، رئیس هیات مدیره‌ی اولین اپراتور خصوصی پست ایران می‌گوید در صورتی که دولت از ما حمایت کند می‎‌توان از فرصت ایجاد شده برای توسعه‌ی سرویس‌‏های شرکت‎‌های پستی (courier)، استفاده کرد تا بتوانند بازار موجود را در دست بگیرند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ آبان

حسين نعمتی، مديرعامل شركت ملی پست از اتفاقات عجيب در حين برگزاری مراسم معارفه‌ی مديركل جديد پست استان خراسان شمالی عذرخواهی كرد.
به گزارش روابط عمومی شركت ملی پست، نعمتی در شرح ماجرا چنين گفت: پس از مشورت از بين همكاران شاغل در پست استان دو گزينه معرفی شدند. گزينه‌ی نخست جناب آقای خالقی، از كاركنان با تجربه و مورد وثوق و گزينه‌ی دوم جناب آقای خانیاز كاركنان جوان و پويای اين شركت بودند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ آبان

مدیرعامل داتک گفت: سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بیش از یک سال‌ونیم است که مسئولیتی در داتک ندارند و طی مدتی هم که در داتک به عنوان رئیس هیات مدیره‌ی غیر موظف حضور داشت، هیچ‌گونه پرداختی به ایشان انجام نشد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند