محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۸:۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲ تير

متخصصین فیلمبرداری صحنه آهسته در FullMag در جدیدترین کار خود تصمیم گرفتند با یک اسلحه خودکار فرانسوی به جنگ جدیدترین پرچمدار ال جی بروند!
قطعاً نتیجه چنین نبرد نابراربری قابل پیش بینی است. این گروه بدون توجه به تمام ویژگی های مثبت G4 ال جی نظیر حافظه قابل افزایش، باتری قابل تعویض، دوربین عالی، دیافراگم باز، قابلیت ضبط همزمان با دو دوربین و غیره، بی رحمانه تصمیم به نابودی این گوشی هوشمند

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير

وقتی صحبت از فیلم ها میشود؛ اولین تقریبا همیشه بهترین است. این قضیه در مورد اندروید صدق میکند. که خیلی قبل تر از اینکه اپل حتی رویای اضافه کردن همچین ویژگی ای به iOS را داشته باشد، کیبرد های قابل تنظیم و شخص ثالث یا third party داشت.
در طول سالها طراحان موارد زیاد و تحسین برانگیزی برای نوشتن در تلفنهای همراه هوشمند و تبلت ها ساخته اند .این به این معنی است که گزینه های انتخاب بیشتر از قبل اند. صدها جنس این چنینی به تنهایی در google play هستند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۴:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ خرداد

عرضه دو گوشی Fujitsu Arrows NX F-04G و VIVO X5 Pro باعث شد تا پای سنسور تشخیص عنبیه چشم بار دیگر به بازار باز شود. اما این تنها شروع کار است و بنظر می رسد تولیدکنندگان بزرگ این صنعت قصد استفاده از این تکنولوژی را داشته باشند.
براساس شایعات منتشر شده، دو شرکت بزرگ سامسونگ و ال جی قصد دارند از تکنولوژی تشخیص عنبیه چشم در محصولات آینده خود، خصوصاً آنهایی که در سال آینده عرضه می شوند، استفاده کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۹ خرداد

محققان امنیتی به تازگی متوجه یک ضعف بزرک در تلفن های هوشمند سامسونگ شدند که میلیون ها دستگاه را در خطر حمله قرار میدهد که میتواند برای اطلاعات شخصی از جمله تماس های تلفنی ذخیره شده در تلفن همراه مضر باشد. اگرچه این مشکل از آنجا شروع شد که سامسونگ تصمیم گرفت نرم افزار کیبرد swiftkey را بر روی دستگاه به کار برد. بر طبق گفته های هر دو شرکت، کسانی که این دستگاه ها را دارند در معرض خطرند حتی اگر از یک کیبرد دیگر استفاده کنند. و لیست این دستگاه های دارای مشکل پر از دستگاه های جدید تر سامسونگ است. اگر میخواهید بدانید که تلفن همراه هوشمند شما در خطر است، یا اینکه برای حفاظت چکار باید بکنید، اینجا چیزهایی که باید بدانید وجود دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۹ خرداد

استریم ویدیویی از بازی ها و صحبت کردن روی آنها همواره از موضوعات مورد علاقه در بین کاربران کامپیوترهای شخصی و کنسول ها بوده است. حتی در حال حاضر چند کاربر از همین طریق در سرویس های رسانه ای نظیر Twitch و YouTube درآمد بسیار خوبی دارند. اما ضبط ویدیو از صفحه نمایش موبایل هنوز با مشکلاتی همراه است و سامسونگ با طراحی اپلیکیشن Game Recorder+ قصد دارد به این مشکلات پایان دهد.
نحوه کار این اپ بسیار ساده است، شما قابلیت ضبط فیلم به همراه صدا از صفحه نمایش گوشی هوشمندتان به علاوه ی ضبط فیلم توسط دوربین جلویی گوشی برای گزارش زنده، را دارید. پس از فیلمبرداری، امکان برش و آپلود محصول نهایی در یوتیوب نیز فراهم شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مصطفی طبری۶:۳ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۷ خرداد

اگرچه در بسیاری از سایت ها گوشی G4 به عنوان بهترین گوشی هوشمند سال 2015، حداقل تا این لحظه معرفی شده، اما این دلیل نمی شود پرچمدار جدید ال جی بدون عیب و نقص باشد.
به گفته یکی از کاربران XDA Developers صفحه نمایش این گوشی برخی از ضربه های لمسی(Tap) و حرکات انگشت(swipe) را تشخیص نمی دهد و باتوجه به اینکه G4 یک گوشی هوشمند پرچمدار محسوب می شود، این موضوع کاملاً ناراحت کننده است.
این مساله نه تنها ممکن است در استفاده های روزمره مشکل ساز شود، بلکه یکی از بهترین ویژگی های این گوشی یعنی Knock On و Knock Code را نیز با مشکل مواجه می کند. البته این مشکل تنها برای برخی از کاربران گزارش شده است.
در نظرسنجی صورت گرفته در XDA Developers، حدود 40 درصد از 194 کاربری که رای دادند، تاکنون هیچ مشکلی نداشته اند. این یعنی حدود 60 درصد از کاربران این گوشی، دچار مشکلات مذکور هستند و این رقم واقعاً زیاد است! 27 درصد از این کاربران حتی ببدون استفاده از محافظ صفحه نیز چنین مشکلاتی را داشته اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ خرداد

اندروید دیگر صرفاً سیستم عاملی برای گوشی های موبایل یا تبلت ها نیست و کاربردهای آن در پلتفرم های مختلف روز به روز گسترش می یابد.
Android Auto سیستم عاملی جدید برپایه اندروید است و به همین دلیل بسیاری از کاربران برای انخاب اپلیکیشن ها و سرویس های مناسب جاده و مسافرت به راهنمایی نیاز دارند. یکی از اپلیکیشن هایی که حتماً باید مورد توجه قرار دهید، TuneIn Radio می باشد.
اما اصلاً TuneIn Radio چیست؟

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۱:۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ خرداد

ممکن است بلک بری بخواهد یک تلفن همراه هوشمند اندروید پاییز امسال منتشر کند.
بلک بری در حال در نظر گرفتن این موضوع است که تلفن همراه هوشمندی بسازد که سیستم عامل اندروید گوگل را داشته باشد تا بتواند مشتری هایی را که به سمت اندورید و آی فون رفته اند را باز بدست آورد. دستگاه های کنونی بلک بری با سیستم عامل بلک بری 10 کار میکنند.
تلفن همراه هوشمند اندروید که شاید این پاییز بیاید، حالت کشویی دارد و زیرش یک کیبرد کورتی مخفی اس مانند torch بلک بری قبلی. معلوم نیست که آیا این دستگاه همان دستگاه کشویی است که شرکت امسال در کنفرانس دنیای موبایل میگفت یا نه.
تغییر به اندروید به کاربران بلک بری این اجازه را میدهد که به اکوسیستم شلوغ اپلیکیشن های گوگل دسترسی داشته باشند. نقطه ضعف بلک بری 10 کمبود اپلیکیشن هایش بود . بلک بری های اخیر مانند پاسپورت و کلاسیک اپلیکشین های اندروید فروشگاه اپلیکیشین آمازون را ساپورت میکنند ولی گزینه ها باز هم نسبت به چیزهایی که گوگل در play store دارد کم اند.

ادامه مطلب