گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۸ مرداد

استودیو Tesla Design، با رویکرد غیرمعمول، دست به توسعه و تولید محصول سفارشی زده است. این کمپانی در همکاری با شرکت Lost Surfboards و Matt Mayhem Biolos تصمیم گرفته تا تخته‌های موج‌سواری جدیدی را به بازار عرضه نماید. ابتدا خبرهای مربوط به این محصول در فضای مجازی منتشر شد و سپس مشخص شد توسعه‌دهندگان قرار است آن را باقیمت ۱۵۰۰ دلار در فروشگاه‌ها عرضه نمایند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۸ مرداد

اوایل تیرماه، وزیر جوان کابینه با اعلام اسامی دریافت‌کنندگان ارز دولتی برای واردات تلفن همراه، خبرساز شد؛ خبری که مورد توجه و تقدیر بسیاری از فعالان اقتصادی و بخش خصوصی قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۷ مرداد

به گزارش ایلنا، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از کاهش ۴ درصدی شکاف جنسیتی در اقتصاد دیجیتال خبر داد.
معصومه ابتکار، در همایش بین‌المللی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توانمندسازی زنان گفت: طرح توان‌افزایی زنان یکی از مسائل مهم است که وزارت ارتباطات و به خصوص وزیر جوان ارتباطات با بهره‌گیری فناوری اطلاعات توانسته تا در این زمینه حمایت‌های خوبی داشته باشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۷ مرداد

به گزارش تسنیم، گمرک ایران ضمن رد ادعاهای مطرح شده در خصوص نقش سامانه‌ی مسافری گمرک در دور زدن رجیستری تاکید کرد، راستی آزمایی اطلاعات گوشی‌های تلفن همراه مسافری با اطلاعات پرواز و پاسپورت مسافران طبق مصوبات کارگروه طرح رجیستری بر عهده‌ی گمرک نیست.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۷ مرداد

به گزارش فارس، دبیر شورای عالی فضای مجازی در پاسخ به سؤالی درباره‌ی کم‌‌کاری وزارت ارتباطات در بستن فیلترشکن‌ها، گفت: این اواخر در وظیفه‌ی شرکت زیرساخت در ایمن‌سازی شبکه‌ی مخابراتی نقص‌هایی دیده می‌شود و امیدواریم وزارت ارتباطات به شرایط قبل از یک ماه اخیر برگردد و به همان میزان که باید جلوی فیلترشکن‌ها را گرفت، بگیرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۷ مرداد

ستاد توسعه‌ی فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی در راستای برگزاری ۲۴ دوره نمایشگاه الکامپ، حامی آوردگاه سرمایه برای حمایت از استارتاپ‌های فعال در حوزه‌ی فناوری اطلاعات می‌شود.

ادامه مطلب