ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۸ مرداد

به گزارش تسنیم، با صلاحدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعداد پروانه‌های صادره خدمات اپراتور مجازی تلفن همراه در کشور رشد کرد.
در سال ۹۴ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی طی فراخوانی از شرکت‌های متقاضی دریافت پروانه‌ی اپراتور مجازی موبایل (MVNO) دعوت به ارسال مدارک کرد و در واقع رویه‌ای برای راه‌اندازی خدمات این قبیل اپراتورها در کشور فراهم آورد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۸ مرداد

به گزارش فارس، کمیته‌ی اطلاع‌رسانی طرح رجیستری جزییات رجیستری آن طرف آبی برخی گوشی‌ها را اعلام و تاکید کرد: درباره‌ی اینکه هر شخص با یک کد ملی می‌تواند ۱۰۰۰ گوشی مسافری ثبت کند از ابتدای مرداد اعمال محدودیت‌های لازم در سامانه‌ی همتا صورت گرفته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۸ مرداد

اسپاتیفای امروز و به عنوان شرکتی عمومی گزارش درامدی سه ماهه‌ی دوم خود را منتشر کرد، نتایج اعلام شده عمدتا همگام با پیش‌بینی‌ها برای این شرکت بود. اسپاتیفای این روزها در تقابل چالش رو به رشد با Apple Music است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۸ مرداد

Opera حالا شرکتی عمومی است. این شرکت مستقر در نروژ، قیمت اولیه‌ی عرضه‌ی سهام خود را ۱۲ دلار در هر سهم اعلام کرد. این شرکت در ابتدا پیش‌بینی قیمت‌گذاری بین ۱۰ تا ۱۲ دلار را کرده بود. Opera با این دور IPO ارزش سهام خود را ۱۱۵ میلیون دلار افزایش داد. در ابتدای آغاز معاملات با ۱۹.۵ درصد رشد، هر سهم شرکت ۱۴.۳۴ دلار فروخته شد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۸ مرداد

کمپانی Magic Leap با ارائه‌ی به‌روزرسانی رابط کاربری Lumin OS برای عینک‌های واقعیت افزوده به کاربران اطمینان داد تا آینده‌ای نزدیک، آن‌ها قادر به استفاده از ویژگی‌های جدید محصول خواهند بود. این ویژگی‌ها اغلب در عینک‌های Magic Leap One استفاده می‌شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۸ مرداد

این اولین‌بار نیست که کاربران گوشی هوشمند OnePlus 6 از مشکلات صفحه‌نمایش گوشی هوشمند خود شکایت می‌کنند. حدود یک ماه است که کاربران در فضای مجازی و حتی صفحات پشتیبانی شرکت OnePlus، نارضایتی خود را ابراز کرده‌اند اما گویا توسعه‌دهندگان سعی در سرعت بخشیدن به حل مشکلات محصول خود ندارند.

ادامه مطلب