ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۰ مرداد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارائه‌ی توضیحات فنی درباره‌ی مشکلات زیرساختی مخابرات ایران در سال گذشته، گفت: این مشکل بر طرف شده و بعید است اختلالات تلگرام مربوط به آن باشد چون این اتفاق شامگاه روز گذشته رخ‌ داده و ارتباطی هم به این مسئله ندارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۹ مرداد

به گزارش تسنیم، معاون فناوری اطلاعات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از یکپارچه شدن سامانه‌ی فروش اینترنتی بلیت موزه‌های کشور خبر داد و گفت: این سامانه پس از اجرای موفق در چهار موزه‌ی بزرگ کشور از این هفته برای موزه‌های استان تهران اجرایی می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۹ مرداد

به گزارش ایسنا، مدیر کل فناوری اطلاعات وزارت کشور با بیان اینکه با احتساب تمامی افراد واجد شرایط بالای ۱۵ سال حدود ۵۵ میلیون تا ۶۰ میلیون کارت هوشمند ملی در کشور مورد نیاز است، گفت: تا تمامی این افراد کارت نگیرند، نمی‌توان سرویسی را بر روی این کارت به صورت سراسری و برای تمام مردم ارایه کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۹ مرداد

IGTV که به کاربران اجازه‌ی آپلود ویدئوهای طولانی مدت را می‌دهد هم به شکل برنامه‌ای مجزا است و هم در پشت دکمه‌ی نارنجی استاتیکی در صفحه‌ی اصلی خود برنامه‌ی اینستاگرم قرار گرفته است. این بدان معناست که کاربران می‌توانند مستقیما از طریق برنامه‌ی اینستاگرم به آن دسترسی داشته باشند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۹ مرداد

پس از ماه ها انتظار، اولین نمایشگر هوشمند گوگل در دسترس قرار گرفت. این شرکت در ماه ژانویه و در نمایشگاه CES تعدادی از این دیوایس‌ها را معرفی کرد. بدون شک این به عنوان راهی برای الصاق آن به آمازون است. گذشته از آن، Echo Show به اندازه‌ی کافی دیوایس نو و جدیدی در دنیای اسپیکرهای هوشمند بود، اما این سخت‌افزار همیشه کمبودی داشته است.

ادامه مطلب