ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ مرداد

وزیر ارتباطات در آیین گشایش بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ گفت: ما در کشورمان ظرفیت‌ها و چالش‌هایی داریم که از تضارب آن‌ها زمینه‌ی شکوفایی و رشد فراهم می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ مرداد

رئیس رگولاتوری گفت: تا به حال مردم نتوانسته‌اند سرویس‌ شایسته‌ای را برای ارسال مرسولات خود دریافت کنند و انتظار می‌رود با فعالیت اپراتورهای خصوصی پست در کشور کیفیت سرویس‌های پستی بهبود یابد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ مرداد

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه‌ی شمال رگولاتوری از اجرای مانور سنجش پایداری باتری‌های پشتیبان و تجهیزات تغذیه‌ی نیروی سایت‌های شبکه‌ی تلفن همراه در استان‌های تهران، البرز، سمنان و مازندران خبر داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ مرداد

Nintendo برای سه ماهه‌ی اول مالی تا ۳۰ ژوئن، فروش خالص ۱.۵۱۳ میلیارد دلار را گزارش کرد که ۹ درصد بالاتر از دوره‌ی مشابه آن در سال گذشته با ۱.۳۸۶ میلیارد دلار بود. سود آن نیز در این سه ماهه ۳۹۴.۶ میلیون دلار بود که نسبت به یکسال قبل با فروش ۲۷۸.۵ میلیون دلار، رشد بیش از ۴۲ درصدی داشت.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ مرداد

Android Police گزارش کرد، گوگل در به‌روزرسانی سیاست‌های توسعه‌دهنده‌ی Play Store خود چندین دسته‌ی دیگر از اپلیکیشن‌ها، شامل ماینینگ ارز رمزنگاری و برنامه‌هایی با تبلیغات مخرب را ممنوع می‌کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ مرداد

گزارش جدیدی از سایت زنجیره‌ی تامین ژاپنی، Macotakara نشان می‌دهد اپل می‌خواهد جان تازه‌ای به خط تولید مدل‌های iPad Pro بدهد و قصد کوچکتر کردن و حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری آن را دارد که بسیار شبیه به مدل‌های آیفون اخیر است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ مرداد

همان‌گونه که نشریه‌ی بلومبرگ در بهار پیش‌بینی کرده بود، گوشی هوشمند ۵.۶ اینچی iPhone X Plus محصول پرچم‌دار Apple با صفحه‌نمایش بزرگ‌تری توسعه داده شده است. در تصاویر منتشر شده از این محصول، اطلاعات دقیقی همچون وضوح تصویر در صفحه‌نمایش به میزان 2688*1242 پیکسل به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد این محصول بر روی نسخه‌ی بتا سیستم‌عامل iOS 12 اجرا شود.

ادامه مطلب