موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۳ مرداد

اپل پنجمین نسخه‌ی بتای iOS 12 را چند روز پیش منتشر کرد. 9to5mac سر نخ‌هایی از فایل‌های دسته‌بندی شده را پیدا کرده که مربوط به دیوایس‌های دو سیم کارته هستند. بنابراین می‌توان انتظار حداقل یک مدل آیفون با دو سیم کارت را داشت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۳ مرداد

صبح امروز با انتشار تیزری در وب‌سایت رسمی کمپانی کره‌ای توسعه‌دهنده‌ی گوشی‌های هوشمند Samsung، شایعات مربوط به حافظه‌یک ترابایتی درگوشی هوشمند Samsung Galaxy Note9، به‌طور رسمی تائید شد. در تیزر رونمایی شده قلم زردرنگ در کنار گوشی هوشمند به رنگ آبی نمایش داده شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۳ مرداد

شبکه‌ی اجتماعی توئیتر که از سال ۱۳۸۸ فیلتر شد، به‌ کرات برای رفع فیلتر شدن یا نشدن، مورد بحث رسانه‌ها و بعضاً مسئولان قرار گرفته و حتی از وزیر ارتباطات تا دبیر شورای عالی فضای مجازی هم به آن واکنش نشان داده‌اند اما این موضوع همچنان به نتیجه‌ی قطعی نرسیده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ مرداد

فناوری VoLTE (Voice Over LTE) که در شبکه‌های تلفن همراه نسل چهارم یا 4G به کار گرفته می‌شود مزایای زیادی برای کاربران و همچنین اپراتورهای تلفن همراه دارد. این فناوری به زودی توسط اپراتورهای تلفن همراه کشورمان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند همانند سایر نقاط دنیا، در کشور ما نیز از این فناوری بهره‌مند شوند. هوآوی به عنوان یکی از عرضه‌کنندگان اصلی گوشی‌های هوشمند در دنیا و همچنین یکی از شرکت‌های پیشرو در تکنولوژی‌های مخابراتی در بحث VoLTE نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و جز اولین شرکت‌هایی در کشورمان می‌باشد که می‌تواند پشتیبانی کامل از این فناوری را در اختیار کاربران قرار دهد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ مرداد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که دولت الکترونیک مراجعه‌ی حضوری مردم به دستگاه‌ها را کاهش می‌دهد، گفت: مکانیزه کردن و الکترونیکی کردن فرایندهای سازمان‌ها و دستگاه‌هایی که ارباب رجوع دارند هرچند گامی رو‌ به جلو و در کاهش فرایندهای درون سازمانی موثر است، اما دولت الکترونیکی نیست.

ادامه مطلب