ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

رئیس کمیته‌ی ارتباطات مجلس از پیگیری جدی مجلس برای اتصال همه‌ی دستگاه‌های اجرایی و دولتی به مرکز ملی تبادل اطلاعات (GSB) برای تحقق واقعی پروژه‌ی دولت الکترونیک در کشور خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ مرداد

به گزارش مهر، رئیس کمیته‌ی ارتباطات مجلس از پیگیری جدی مجلس برای اتصال همه‌ی دستگاه‌های اجرایی و دولتی به مرکز ملی تبادل اطلاعات (GSB) برای تحقق واقعی پروژه‌ی دولت الکترونیک در کشور خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ مرداد

به گزارش فارس، رئیس‌ اتحادیه‌ی دستگاه‌های مخابراتی درباره‌ی تاثیر بسته‌ی جدید ارزی دولت بر بازار موبایل، گفت: اگر این بسته منجر به تک نرخی شدن ارز شود و هر واردکننده که خواست ارز دریافت کند و کالا به وفور در بازار موجود باشد، موفق خواهد بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ مرداد

به گزارش تسنیم، دستورالعمل نحوه‌ی صدور مجوز و فعالیت کاریابی الکترونیکی برای اجرا به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها ابلاغ شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ مرداد

به گزارش فناوران، دبیر شورای عالی فضای مجازی در دومین روز نمایشگاه الکامپ در بازدید از سالن‌های الکام استارز، به مشکلات و درخواست‌های شرکت‌های نوپا و خلاقیت‌هایشان در راستای شکل‌دهی به اقتصاد دیجیتال گوش داد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ مرداد

گوگل قصد بازگشت به چین را دارد و در حال طرح‌ریزی پایه‌ای برای بخش کلیدی از پلتفرم رایانش ابری خود است. گوگل می‌خواهد کسب‌وکار رایانش ابری‌اش را به دومین اقتصاد بزرگ جهان وارد کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ مرداد

در دورهمی مطبوعاتی کوچکی که در منهتن، تنها یک هفته قبل از رویداد بزرگ Galaxy Note 9 در بروکلین برگزار شد، سامسونگ تبلت جدید Galaxy Tab S4 را معرفی کرد. سامسونگ این محصول را به گونه‌ای طراحی کرده تا در مسیر بهره‌وری و فعالیت بیشتر قرار گیرد.

ادامه مطلب