موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد

مدیریت کمپانی Motorola اعلام کرد پرچم‌دار جدید، مجهز به تکنولوژی ارتباطی نسل پنجم خود را در سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد. در پی انتشار این خبر، برخی از کارشناسان به بررسی ویژگی‌های محصول Motorola Moto Z3 در فضای مجازی پرداخته‌اند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد

چهارمین دوره‌ی لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران در تاریخ ۶ تا ۱۶ شهریور ماه در برج میلاد برگزار خواهد شد. در چهارمین دوره‌ی لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران علاوه بر اینکه علاقه‌مندان می‌توانند در چهار رشته‌ی PES 2018 ،FIFA 2018 ،Clash Royale و Quiz of Kings به رقابت با یکدیگر بپردازند، برای اولین‌بار این امکان را خواهند داشت تا شانس خودشان را در بازی ایرانی پسرخوانده نیز امتحان کنند و به قهرمان این بازی تبدیل شوند. بازی پسرخوانده عنوان جدیدی خواهد بود که به این دوره از لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران اضافه‌ شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد

از نظر روانشناسان، کودکان با توجه به ویژگی‌های سنی‌شان، برخی از تهدید را حتی به شوخی جدی قلمداد می‌کنند تا آنجا که قدرت درک این مسئله را ندارند که شیاطین آنلاین فضای مجازی نمی‌تواند به‌ هیچ‌ عنوان نمی‌توانند بر آن‌ها غلبه کنند. واقعیت این است که مومو می‌تواند به معنای واقعی حس وحشتناکی را در فرد ایجاد کند و قادر به برقراری ارتباط با مردم به زبان‌های مختلف است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد

فروش اجباری اینترنت به متقاضیان خطوط تلفن ثابت در برخی مراکز مخابراتی تهران با اعتراض کاربران روبه‌رو شده است. در این زمینه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، این اقدام مراکز را غیرقانونی می‌داند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

به گزارش تسنیم، رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به اهمیت حضور بخش خصوصی در عرصه‌ی فضایی کشور گفت: ۷۵ درصد حجم اقتصاد فضایی در کشورهای صاحب فناوری فضایی در دست بخش خصوصی است.
مرتضی براری به اتفاق هیئتی شامل برخی اعضای شورای عالی فضایی، مرکز پژوهش‌های مجلس، نمایندگانی از بخش خصوصی و اپراتورهای تلفن همراه در پژوهشکده‌ی سامانه‌های ماهواره‌ی پژوهشگاه فضایی ایران حضور یافتند و از دستاوردهای ماهواره‌ای این پژوهشکده دیدار کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

به گزارش ایلنا، سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان فناوری اطلاعات با هدف توسعه‌ی خدمات فناوری اطلاعات در حوزه‌ی بازار سرمایه تفاهم‌نامه‌ی همکاری امضا کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

به گزارش ایسنا، مدیرکل راهکارهای سازمانی اپراتور دوم تلفن همراه از انجام روزانه بالغ بر ۱۰ هزار تراکنش بر بستر سامانه‌ی پرداخت موبایلی این اپراتور خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

به گزارش ایسنا، دبیر شورای عالی فضای مجازی اعلام کرده است: به نظر من تصمیم و اقدام قوه‌ی قضاییه در حوزه‌ی پیام‌رسان‌ها در چارچوب محدودسازی پیام‌رسان انحصاری خارجی است؛ در فضای مجازی هزاران فیلترشکن وجود دارد و می‌توان گفت در اکثر کشورهای دنیا فیلتر با شدت و ضعف‌هایی وجود دارد. به همین دلیل در همه جای دنیا فیلترشکن‌هایی تولید می‌شوند که تولیدکنندگان آن اهداف مختلف اعم از اقتصادی، صنعتی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی دارند.

ادامه مطلب