ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ مرداد

به گزارش تسنیم، روند رو به رشد ترافیک دیتا در شبکه‌ی اپراتور اول ارتباطی به اندازه‌ای بوده که بر اساس اظهارات مدیرعامل آن طی چهار ماه نخست امسال افزایش ۲.۶ برابری را نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل تجربه کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ مرداد

شرکت ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی اعلام کرد، به رغم اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ایران، خروج پول‌های نقد این شرکت از ایران را دشوارتر کرده است، این شرکت همچنان به میزان سودی که قبلا وعده داده بود میان سهامدارانش تقسیم کند پایبند است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ مرداد

گوگل سرانجام اعلام کرد، جدیدترین نسخه‌ی اندروید برای تمام گوشی‌های Pixel در دسترس قرار گرفته است. و طبق معمول، گوگل یک نام را برای این به‌روزرسانی OTA انتخاب کرد: "Android 9 Pie."

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ مرداد

کنفرانس سالانه‌ی SIGGRAPH به زودی برگزار می‌شود، این بدان معنا است که گروه‌های تحقیقاتی مانند Facebook Reality Lab برخی توسعه‌های تکنولوژیکی خود را معرفی می‌کنند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ مرداد

تعدادی از حرفه‌ای‌های Dota 2 در این هفته درس ارزشمندی گرفتند: توانایی هوش مصنوعی را دست کم نگیرند. روز یکشنبه و در رویدادی در سانفرانسیسکو، تیمی از حرفه‌ای‌های Dota 2 در مقابل OpenAI Five قرار گرفتند، نبرد با رقیب هوش مصنوعی با نام OpenAI، و تنها توانستند یک دور از سه سری این بازی را برنده شوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ مرداد

چهارمین دوره‌ی لیگ بازی‌های رایانه‌ای تهران از تاریخ ۶ تا ۱۶ شهریورماه در ۵ رشته در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. بازی‌های FIFA 18 ،PES 18 ،Quiz of Kings ،Clash Royale و پسرخوانده ۵ بازی خواهند بود که در لیگ امسال حضور دارند و علاقه‌مندان می‌توانند شانس خودشان را برای قهرمان شدن در این عنوان‌ها آزمایش کنند.
هرکدام از رشته‌های چهارمین دوره‌ی لیگ بازی‌های رایانه‌ای قوانینی دارند که کاربران ملزم به اجرا و رعایت آن‌ها خواهند بود. به همین دلیل قبل از حضور در رقابت‌های چهارمین دوره‌ی لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران باید با قوانین در نظر گرفته‌ شده آشنایی داشته باشید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ مرداد

در حالیکه لایحه‌ی صیانت از داده‌های شخصی اخیراً توسط سازمان فناوری اطلاعات کشور رونمایی شده، افراد می‌توانند با مطالعه‌ی پیش‌نویس این لایحه، نسبت به‌ نقد آن اقدام کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ مرداد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر ضرورت گفتمان‌سازی در حوزه‌ی تحول دیجیتال، گفت: وزارت ارتباطات آغازگر گفتمان تحول دیجیتال در کشور است.

ادامه مطلب