کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ مرداد

به گزارش رویترز، ایلان ماسک که صاحب ۲۰ درصد شرکت تسلا است در توئیتی گفت در نظر دارد Tesla Inc. را به صورت خصوصی در آورد، چیزی که می‌تواند بزرگ‌ترین معامله از این نوع تاکنون باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ مرداد

Slack، اپلیکیشنی که به همکاران و دیگر افراد در حلقه‌های حرفه‌ای اجازه‌ی چت با یکدیگر و فراخوانی اطلاعات از صدها برنامه‌ی ادغام شده را با هدف انجام کار بیشتر می‌دهد – اخیرا از مرز ۸ میلیون کاربر فعال ماهانه گذشت که ۳ میلیون از آن‌ها کاربران پرداختی هستند. حالا این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری با تامین بودجه‌ای بیشتر است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ مرداد

سایت YouTube، لیستی از بهترین گوشی‌های هوشمند را برای تماشای ویدئوی آنلاین با توجه به میزبانی کاربران و رأی آن‌ها منتشر کرد؛ جالب است بدانید در این لیست نامی از گوشی هوشمند iPhone ذکر نشده است. امروز YouTube به کاربرانش این امکان را داد تا بتوانند تصاویر 360 درجه بسازند، این طرح ایده‌ی آژانس NASA بود که تصاویری از سیاره‌ی مریخ را باکیفیت بالا و وضوح 4K منتشر کرد تا مخاطبان و علاقه‌مندان از دیدن آن لذت ببرند. لیست منتشر شده در این سرویس ویدئویی، نام گوشی‌های هوشمندی را ذکر کرده که می‌توانند با بهترین کیفیت از دیدن ویدئوهای بارگذاری شده در این سرویس، بهترین تجربه را کسب نمایند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ مرداد

یکی از اهداف فرعی طرح رجیستری پس از جلوگیری از قاچاق، جلوگیری از سرقت گوشی ذکر شده بود، اما علی‌رغم موفقیت در هدف اصلی، هنوز رجیستری به کمک دارندگان گوشی برای عدم سرقت نیامده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۹ مرداد

وزیر ارتباطات با تاکید بر لزوم استفاده از فناوری فضایی در جهت رفع نیازهای جامعه گفت: گفتمان اقتصاد در صنعت فضایی کشور ایجاد شده است.
به گزارش سازمان فضایی ایران، محمدجواد آذری جهرمی در جلسه‌ی بررسی پیشرفت پروژه‌ها و اقدامات سازمان فضایی ایران و پژوهشگاه فضایی گفت: گفتمانی جدید در حوزه‌ی فضایی کشور ایجاد شده که یکی از این اقدامات، ایجاد گفتمان اقتصاد در صنعت فضایی کشور است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۹ مرداد

به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در تشریح نشست کمیسیون متبوع خود گفت: به گفته‌ی وزیر ارتباطات طی ۶ ماه اخیر، ۲۵ میلیون حمله‌ی سایبری و ۶۵۰ مورد نفوذ توسط ۹۰۰ هزار مهاجم علیه کشورمان گزارش شده است.

ادامه مطلب