ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

به گزارش بورس‌نیوز، همانگونه که انتظار می‌رود وضعیت صنعت بانکداری کشور در سال جاری نیز با مشکلات عدیده‌ای مواجه است. اعلام زیان‌های چند هزار میلیارد تومانی در فعالیت‌های سه ماهه‌ی نخست بانک‌های بزرگ کشور، پیش‌بینی شرایط و سودآوری بانک‌های کوچک‌تر کشور را نیز آسان‌تر کرده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

اوایل هفته‌ی جاری گمانه‌زنی‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه Fortnite از زمانیکه بر روی دیوایس‌های اندرویدی قابل دسترسی باشد، دیگر در فروشگاه Google Play قرار نمی‌گیرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

در اوایل سال ۲۰۱۷، گوگل ویژگی را به Google Maps اضافه کرد که به فرد اجازه‌ی انتخاب به اشتراک‌گذاری مکانش در زمان واقعی را با دوستان نزدیک و افراد فامیل می‌داد. حالا گوگل با افزودن جزئیات کوچک مهم دیگری، آن را مفصل‌تر کرده است: به‌اشتراک‌گذاری باقی مانده‌ی شارژ باتری موبایل.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

شاید تمام استعداد این دختر به ژن‌های کامپیوتری مربوط شود. زیرا پدر پنی مک‌دونالد نیز در حرفه‌ی ساخت بازی‌های کامپیوتری مشغول به کار است. این دختر بچه‌ی ۷ ساله بدون هیچ‌گونه دریافت کمکی توانسته برنامه‌ی خود را توسعه دهد. لنس مک‌دونالد، تنها برخی مواقع در کدنویسی به دختر خود کمک می‌کرده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

کمپانی Xiaomi به‌ سرعت توانست تا در لیست ۱۰ گوشی برتر جهان جایی برای خود باز کند. علاوه بر این، موفق شده تا به یکی از بهترین‌ها در لیست سال ۲۰۱۸ تبدیل شود. جالب است بدانید در لیست جدید Samsung Galaxy S9 و S9+ توانسته‌اند رتبه‌های ۸ و ۹ را به خود اختصاص دهند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

بر اساس آخرین گزارش‌های سازمان دیدبان روسیه (روسکاماندزور)، بسیاری از شرکت‌ها در حال سرقت اطلاعات شخصی کاربران روسی هستند. بر این اساس و طبق برنامه‌ی تعیین‌ شده در پاییز سال گذشته، دولت روسیه قصد دارد تا پیام‌رسان‌های Facebook و WhatsApp را مسدود نماید. بدیهی است تمامی تصمیمات و اقدامات لازم برای فیلترینگ این دو پیام‌رسان آغاز شده است.

ادامه مطلب