تکنولوژی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۵ مرداد

Samsung اعلام کرد؛ موفق به توسعه‌ی صفحه‌نمایش ضد ضربه برای گوشی‌های هوشمند شده است. این خبر توسط مقامات آمریکایی نیز تائید شده است. علاوه بر این باید خاطر نشان کرد که این مورد یک نمونه‌ی اولیه و یا محصول در حال‌ توسعه نیست؛ بلکه یک محصول نهایی است که قرار است به‌ زودی به بازار عرضه شود. البته اگر دقیق‌تر بگوییم، این محصول به‌ عنوان یکی از اجزای اصلی در گوشی‌های هوشمند و دیگر گجت‌ها از جمله کنسول‌های اتومبیل، دستگاه‌های نظامی، کنسول‌های بازی و تبلت‌ها استفاده خواهد شد. صفحه‌نمایش از مشتقات پلاستیک ساخته‌ شده است که سبک و بادوام است، علاوه بر این، ویژگی‌هایی همانند یک شیشه‌ی معمولی دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۵ مرداد

معاون سازمان فضایی ایران از اجرای فاز آزمایشی استفاده از داده‌های ماهواره‌ای در راستای کاهش مصرف آبیاری کشاورزی در استان فارس خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۴ مرداد

به گزارش تسنیم، دبیر شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد معتقد است، بنابر اطلاعات واصله هیچ محموله‌ی تلفن همراهی از طریق گمرکات مسافری مناطق آزاد ترخیص و به کشور وارد نشده، لذا ارز دولتی دریافتی هیچ ارتباطی به سهمیه‌ی واردات کالاهای همراه مسافرمناطق ندارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۴ مرداد

به گزارش تسنیم، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به تخلف ۳۲ میلیارد تومانی شرکت‌های واردکننده‌ی گوشی همراه گفت: شرکتی حدود ۱۳ میلیارد تومان تخلف داشت و شرکتی حدود ۹۰ میلیون تومان.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما با بیان اینکه تخلف اولیه‌ای که برای شرکت‌های متخلف واردکننده‌ی گوشی همراه برآورد شده است حدود ۳۲ میلیارد تومان است گفت: رسیدگی به پرونده‌ی این شرکت‌ها از هفته‌ی آینده آغاز می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۴ مرداد

به گزارش تسنیم، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام با اشاره به عملیات عمرانی شهرداری این استان که باعث قطعی کابل فیبرنوری اپراتور دوم ارتباطی شد گفت که این مشکل به زودی حل می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۴ مرداد

به گزارش تسنیم، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در یک برنامه‌ی چهار ساله، ۲۰ درصد اقتصاد کشاورزی کشور دیجیتالی می‌شود که می‌تواند در افزایش تولید محصول در واحد سطح و بازدهی آب مصرفی تاثیرگذار باشد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۴ مرداد

Steam راه‌اندازی قابلیت‌های صوتی و نوشتاری جدیدش، همچنین لیست به‌روزرسانی شده‌ی دوستان برای تمامی کاربران را از امروز آغاز کرد. Steam، مالک بازی ویدئویی Valve به طور فزاینده‌ای در تلاش برای رقابلت با اپلیکیشن چت Discord است، و در نتیجه‌ی فعالیت‌هایش برخی ویژگی‌های محبوب و مورد نیاز شبیه به اپ Discord را در ماه ژوئن، هنگامی که نسخه‌ی بتای بسیار قدرتمند Steam Chat را راه‌اندازی کرد، اضافه کرد. و حالا به نظر می‌رسد این قابلیت‌ها به عنوان تلاش‌های Steam در بازگرداندن برخی مشتریان Discord است که این شرکت سه سال پیش در زمان راه‌اندازی Discord آن‌ها را از دست داد.

ادامه مطلب