سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۶ خرداد

در ابتدا سازندگان بازی The Wolf Among Us قصد داشتند از فصل دوم بازی پرطرفدار خود در نیمه‌ی دوم سال جاری رونمایی کنند، اما گویا آنان می‌خواهند کیفیت محصول را بهبود بخشد و جزئیات جدیدی را به بازی بیفزایند. کمپانی Telltale Games توسعه‌دهنده‌ی بازی The Wolf Among Us ابتدا اعلام کرده بود قصد دارد تا فصل دوم بازی را اوایل سال ۲۰۱۸ معرفی کنند اما به دلایلی این رویداد را به سال ۲۰۱۹ موکول کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ خرداد

به گزارش مهر، به نقل از وزارت ارتباطات، صادق عباسی شاهکوه از تصویب شرایط و دستورالعمل صدور اجازه‌ی استفاده از تار (فیبر) تاریک خبر داد و گفت: به موجب این دستورالعمل، اجازه‌ی استفاده از تار تاریک به عنوان سرویس جدید، فقط در محدوده‌ی داخل استانی و مسیرهایی در کشور میسر می‌شود که تامین ارتباط از طریق سایر امکانات موجود در سبد محصولات شرکت، امکان نداشته باشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ خرداد

مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای بار دیگر با اعلام اطلاعیه‌ای، در مورد افزایش شدت حملات سایبری به سرورهای ایمیل در کشور، توضیح داد.
مرکز ماهر اول خردادماه با اعلام گزارشی نسبت به افزایش شدید حمله به سرویس‌دهنده‌های ایمیل سازمانی هشدار داد و توصیه کرد که مدیران سیستم نسبت به بررسی وضعیت امنیتی سرورهای ایمیل خود و اجبار کاربران در انتخاب رمزهای عبور مناسب و پیچیده اقدام کنند. همچنین لازم است سیاست مسدودسازی حساب کاربری در صورت چندین بار تلاش با رمز عبور ناموفق (account lockout) فعال باشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ خرداد

به گزارش مهر، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از کاهش نرخ مکالمات بین‌الملل از طریق دو صفر، در صورت آزادسازی ارائه‌ی این خدمات در کشور خبر داد.
صادق عباسی شاهکوه اظهار داشت: تا پایان نیمه‌ی اول امسال موضوع رفع انحصار شرکت ارتباطات زیرساخت از ارائه‌ی خدمات مکالمات بین‌الملل اجرایی می‌شود و شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات تلفن و اپراتورها می‌توانند به صورت مستقیم در این حوزه ورود کنند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ خرداد

مایکروسافت اعلام کرد برای تقویت پیشنهادات مکالمه‌ی هوش مصنوعی‌اش در Cortana، سرویس Azure Bot، و سرویس‌های Microsoft Cognitive، استارتاپ Semantic Machines را می‌خرد. این استارتاپ در حوزه‌هایی چون تلفیق گفتار، یادگیری عمیق، و پردازش‌های زبان طبیعی کار می‌کند.

ادامه مطلب