تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ خرداد

با هدف ارائه‌ی سرویسی قابل اعتماد به شبکه‌های بی‌سیم مناطق شهری پر جمعیت، کوالکام و فیسبوک اعلام کردند با یکدیگر برای توسعه‌ی غول شبکه‌سازی اجتماعی، فناوری Terragraph WiFi همکاری می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ خرداد

از زمان ارائه‌ی تعرفه‌های غیر حجمی برای اینترنت ثابت، مساله‌‌ی مشترکانی که خواستار سرعت‌ بالا و حجم پایین‌تر بودند، مطرح شد. موضوعی که با اعتراض کاربران کم‌مصرف که مجبور بودند هزینه‌ی مصرف منصفانه را بپردازند مواجه و موجب شد وعده‌هایی برای ارائه‌ی تعرفه‌هایی مناسب حال آنان داده شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ خرداد

کمپانی Xiaomi به‌ صورت رسمی رونمایی از گوشی هوشمند Xiaomi Mi 8 و MIUI 10 را در تاریخ ۳۱ می تائید کرده است. با این‌حال کارشناسان و طرفداران به‌ سادگی از هیچ خبری عبور نمی‌کنند و تمامی جزئیات پیرامون اخبار جدید را بررسی می‌کنند. با تلاش برخی از کاربران، تعداد و انواع محصولاتی که قرار است در هفته‌ی جاری رونمایی شوند، از پوستر منتشر شده برای اطلاع‌رسانی زمان رونمایی، رمزنگاری‌ شده است. اگر از نزدیک به این پوستر نگاه کنید متوجه خواهید شد این جزئیات ساخته‌ی تخیل کاربران نیست.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ خرداد

کمپانی Sony اعلام کرده است دیدگاه توسعه‌ی دستگاه‌های جدید این شرکت تغییر کرده است. رئیس بخش PlayStation کمپانی Sony، آقای Tsuyoshi Kodera،گفت: نسل بعدی کنسول‌های بازی تا سه سال آینده عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۴ خرداد

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرم نوشت: در چند روز گذشته که بحث رفع فیلتر توئیتر مطرح شد عده‌ای به روال همیشگی سراسیمه در رسانه‌های خود پرسیدند «آن‌ها که به دنبال رفع فیلتر توئیتر هستند برای توسعه‌ی شبکه‌ی ملی اطلاعات چه کردند؟»

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۴ خرداد

شفاف نبودن مکانیزم پرداخت ارز تک نرخی به شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و نوسان نرخ ارز، بسیاری از فعالان این حوزه را در آستانه‌ی ورشکستگی قرار داده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۴ خرداد

وزیر ارتباطات با اشاره به حواشی اخیر در خصوص فیلتر شدن شبکه‌ی اجتماعی تلگرام گفت: در عرصه‌ی رسانه‌ی کشور سردرگمی وجود دارد.
به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در مراسم روز جهانی ارتباطات با انتقاد از سیاستگذاری در عرصه‌ی رسانه در کشور، گفت: امسال روز جهانی ارتباطات با حواشی همراه بوده و صحبت‌های متعددی مطرح شده است که اگرچه نمی‌خواهم به این حواشی بپردازم اما می خواهم واقعیت‌هایی را در این زمینه مطرح کنم.

ادامه مطلب