کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۷ خرداد

Baidu، غول جستجوی چینی، واحد کسب‌وکار مسئول برای تبلیغات موبایل و برنامه‌های کاربردی را جدا می‌کند، هدف آن هم تمرکز بیشتر بر فناوری هوش مصنوعی است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۷ خرداد

با معرفی قابلیت جدیدی برای میوت کردن پست‌ها، در هفته‌های آینده کاربران اینستاگرم راهی برای کنترل کردن اینکه چه پست‌هایی و چه موقع آن‌ها می‌خواهند در فید خود داشته باشند را دریافت می‌کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۷ خرداد

میکروارگانیسم‌های مقاوم به آنتی‌بیوتیک‌ها هنگامی‌ که درجه‌ی حرارت محیط افزایش می‌یابد، حیاتی‌تر و فعال‌تر می‌شوند. دانشمندان آمریکایی با آزمایش‌های سویه، فعالیت میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا و مستعد تولید بیماری را بر روی باکتری‌هایی نظیر اشرشیاکلی، باسیل فریدلندر را (عامل پنومونی) و استافیلوکوکوس اورئوس، مطالعه کرده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۷ خرداد

تمایل به استفاده از تکنولوژی‌های هوشمند در کارهای روزمره متوقف نمی‌شود. به‌ تازگی گجت‌های هوشمند نیز برای نگهداری محصولات غذایی تولید شده است. گجت Ovie، وسیله‌ای کوچک شبیه به قرص است که بر روی ظرف‌های نگهداری غذا و پاکت‌های نگهداری محصولات نصب می‌شود.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۷ خرداد

دیوید هانسون، بنیان‌گذار هانسون روبوتیک و خالق ربات اندرویدی سوفیا در یکی از آخرین سخنرانی‌های خود، به‌ پیش‌بینی‌هایش درباره‌ی ورود روبات‌ها به جامعه گفت. وی در ادامه افزود این مورد جدیدی نیست که هر روز با گذشت زمان اختراعات بشر بسیار پیشرفته‌تر و دقیق‌تر خواهند شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۷ خرداد

معاون مرکز ملی فضای مجازی گفت: تعداد بازدیدهای تلگرام تا ۲۸ اردیبهشت از حدود ۲.۵ میلیارد به کمتر از یک میلیارد و تعداد کانال‌های فعال در این پیام‌رسان از ۵۳۰ هزار به ۲۷۷ هزار کانال رسید.

ادامه مطلب