ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۹ خرداد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از آغاز واگذاری سرویس‌های مخابرات نوری مبتنی بر فناوری POTN در تهران و یزد خبر داد.
به گزارش شرکت مخابرات ایران، مجید صدری با اعلام شروع واگذاری سرویس بر بستر POTN در استان تهران و یزد گفت: در راستای نوسازی و مدرن‌سازی شبکه‌های زیرساختی حوزه‌ی ارتباطات ثابت، ظرفیت انتقال شبکه در استان‌های تهران و یزد افزایش قابل‌ توجهی یافته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۹ خرداد

Lenovo درآمدهایش از سه ماهه‌ی چهارم سال مالی ۲۰۱۷-۲۰۱۸ را منتشر کرد، هر چند نتایجی درهم بودند. یکی از بزرگ‌ترین سر فصل‌های این گزارش این است که این شرکت سریع‌ترین رشد درآمد خود را در بیش از دو سال گذشته در این سه ماهه، به لطف بخش PCاش، به دست آورد – درآمد آن در این بخش با ۱۶ درصد صعود به ۷.۷ میلیارد دلار رسید.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۹ خرداد

افرادی که از دیوایس‌های iOS نظیر iPhone ،iPad و Apple TV استفاده می‌کنند، دسترسی به برنامه‌ی Steam Link نخواهند داشت. این برنامه افراد را قادر می‌ساخت تا بازی‌های پلتفرم استیم بر روی PC را مستقیما روی موبایل استریم کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۹ خرداد

هر شرکتی که در اروپا مشغول کسب‌وکار است اعلان‌هایی مبنی بر موافقت‌شان با قوانین حفاظت از اطلاعات عمومی (GDPR) را منتشر کردند. با این حال، Instapaper راه متفاوتی را برگزید و به مشتریان خود اعلام کرد که خدمات آن به طور موقت برای شهروندان اروپایی غیر قابل دسترسی هستند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۸ خرداد

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفتگو با ایلنا، درباره‌ی نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی، صنایع و معادن و کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر ارتباطات توضیح داد: در نشست امروز کمیسیون ها نیازها و مطالبات مردم در خصوص پیام‌رسان‌ها مورد بررسی قرار گرفت. هم چنین میزان امنیت پیام‌رسان‌های داخلی هم مورد نقد و بررسی قرار گرفته شد و مدیران پیام رسان‌های داخلی مشکلات خود را بیان کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۸ خرداد

به گزارش دنیای اقتصاد، بسیاری از تجهیزات کامپیوتری در بازارها به تدریج در حال ثبات قیمتی هستند و با وجود افزایش ادامه‌دار قیمت‌ها اما آن دسته از کالاهای کامپیوتری که در بازار خرید و فروش می‌شوند با قیمت مشخصی از سوی فروشندگان این کالاها در معرض فروش قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب