ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۴ خرداد

به گزارش مهر، دبیر اتحادیه‌ی کسب‌وکارهای مجازی با بیان اینکه گفتار درمانی دردی از کسب‌وکارهای نوپا دوا نمی‌کند، گفت: به رغم وعده‌های دولت، سازمان امور مالیاتی ماهیت کسب‌وکارهای نوپا را قبول ندارد.
نشست بررسی مشکلات کسب‌وکارهای نوپا با حضور فرشاد وکیل‌زاده دبیر هیات مدیره‌ی اتحادیه‌ی کشوری کسب‌وکارهای مجازی، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه‌ی حمایت از تولید مجلس شورای اسلامی و حسین میرشجاعیان حسینی معاون اقتصادی وزیر اقتصاد و دبیر هیات مقررات‌زدایی تشکیل شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۴ خرداد

به رهبری شرکت Ginko Ventures، مشارکت DMJ Asia Investment Opportunity و Wonderful Stars، شرکت HMD Global، صاحب امتیاز برند نوکیا، در یک دور تامین سرمایه‌ی صد میلیون دلار افزایش بودجه داشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۴ خرداد

اوراکل اعلام کرد Datascience.com را خریده که شرکت خصوصی پلتفرم فضای کار مبتنی بر رایانش ابری برای حجم‌های کاری و‌ پروژه‌های علوم داده است. شرایط مالی خرید فاش نشده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۴ خرداد

Google Duo به تازگی اقداماتی انجام داده که از آن طریق پشتیبانی فنی به دوستان و اعضای فامیل را ساده کرده است. این اقدام، معرفی جدیدترین نسخه‌ی برنامه‌ی چت تصویری با توانایی به اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش در طول تماس تصویری است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۴ خرداد

کمپانی Acer در کنفرانس نیویورک، از نسخه‌ی جدیدی از سری لپ‌تاپ‌های بازی Predator، رایانه‌های قدرتمند Nitro و Orion و لپ‌تاپ Swift 5 رونمایی کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۴ خرداد

طی چند ماه گذشته، کاربران زیادی از مشکلات خود با گوشی iPhone X در صفحات پشتیبانی Apple و Reddit شکایت داشته‌اند و در مورد مشکلاتشان در این صفحه نظر داده‌اند. علاوه بر این، آن‌ها ادعا می‌کنند که Apple هیچ‌گونه تمایلی برای تعویض دستگاه با شرایط گارانتی ندارد و در ازای تعویض دستگاه هزینه‌ی مجدد دریافت می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۴ خرداد

برند Apple برای هشتمین سال متوانی عنوان گران‌ترین برند جهان را در نشریه آمریکایی فوربز از آن خود کرد. این مجله ارزش این برند را در حدود ۱۸۲.۸ میلیارد دلار تخمین زد، این میزان نسبت به ارزش برند در سال گذشته، ۸ درصد افزایش داشته است. در رتبه‌ی دوم، نام تجاری Google به چشم می‌خورد که در طول سال جاری به میزان ۱۳۲.۱ میلیارد دلار افزایش‌ یافته است. جایگاه سوم متعلق به برند Microsoft است و ارزش آن در سال جاری با افزایش ۲۱ درصدی به ۱۰۴.۹ میلیارد دلار رسید.

ادامه مطلب