کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳ خرداد

تشنگی سیری ناپذیر پکن در فناوری‌های اخیر موجب تحریک گسترش شتاب‌دهنده‌ها در سیلیکان‌ولی شده است که هدف آن شناسایی استارتاپ‌های آینده‌دار و آوردن آن‌ها به چین است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳ خرداد

برای انتقال فایل‌ها از یک گوشی به گوشی دیگر چندین راه وجود دارد. این راه‌ها از گذشته تاکنون دائماً در حال به‌روز شدن هستند به صورتی که سرعت انتقال داده‌ها در آن‌ها افزایش می‌یابد و نیازی به‌قرار گرفتن گوشی‌ها در کنار یکدیگر و یا در نزدیکی هم نیست.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳ خرداد

پس از رونمایی پرچم‌دار LG G7، کمپانی LG از نسخه‌های ارزان‌ قیمت LG Q7a، Q7 و Q7 Plus رونمایی کرد. بسیاری از جزئیات طراحی Q7 در این سری تکرار خواهد شد. بدنه‌ای فلزی با درپوش شیشه‌ای در پنل عقب، اسکنر اثرانگشت و فریم نازک دور صفحه‌نمایش ویژگی‌های تکرارشونده در این سری هستند. در واقع این نسخه، مدل ارزان و سطح پایین‌تر از گوشی‌های سری G به‌ حساب می‌آید.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳ خرداد

بنیان‌گذار SpaceX، ایلان ماسک، از فضاپیمای Crew Dragon که قرار است مسافران را به ایستگاه فضایی بین‌المللی منتقل کند رونمایی کرد. تصویر این فضاپیما روز ۲۱ می در توئیتر شخصی وی به اشتراک گذاشته‌ شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳ خرداد

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به انتشار برخی اخبار نادرست درباره‌ی نسخه‌های فارسی پیام‌رسان تلگرام که موجب ایجاد سردرگمی در بین کاربران شده، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲ خرداد

ساختار پیشنهادی زنجیره‌ی ارزش فضایی کشور توسط سازمان فضایی ایران در هفدهمین جلسه‌ی کمیسیون راهبردی شورای عالی فضایی کشور ارایه شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی در هفدهمین جلسه‌ی کمیسیون راهبردی شورای عالی فضایی با اشاره به اینکه در حال حاضر ساختار زنجیره‌ی فضایی کشور ساختار مناسبی نیست و باید اصلاح شود، گفت: در این حوزه پژوهشگاه های مختلفی فعال هستند که به صورت جزیره‌ای و موازی کاری فعالیت می‌کنند و باید برنامه‌ی تقسیم‌بندی ملی را داشته باشیم تا هر بخشی بداند چه کاری را انجام می‌دهد.

ادامه مطلب