ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳ فروردين

حمید سعیدی درباره‌ی موبایل جدید شرکت جی‌ال‌ایکس گفت: متاسفانه برخی از مشتریان ایرانی ارزش موبایل ایرانی را نمی‌دانند و فکر می‌کنند با کالایی بی‌کیفیت روبه‌رو هستند درحالیکه موبایل ایرانی با کالای خارجی تفاوتی ندارد. جی‌ال‌ایکس شاهین بهبودهای زیادی دارد و قول می‌دهیم که در زمینه‌ی سرعت پردازشی، صفحه‌نمایش و دوربین اصلی نسبت به موبایل اپل آیفون X برتر باشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳ فروردين

متأسفانه برخی از هم‌وطنان بدون توجه به اینکه آیا اصلاً در قرعه‌کشی جشنواره‌ای شرکت داشته‌اند یا نه، با دیدن یا شنیدن خبر برنده شدن تصمیم به ارسال اطلاعات خواسته‌ شده می‌کنند و در واقع در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار می‌شوند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳ فروردين

هفته‌ی گذشته گوگل از برنامه‌ی جدیدی برای نشان دادن عکاسی همه جانبه در واقعیت مجازی و تکنیک دوربین چندگانه‌ی آن برای عکس گرفتن رونمایی کرد، و حالا به نظر می‌رسد احتمالا برنامه‌هایی برای بهبود آن دارد که توسط برنامه‌های third-party با برخی از فناوری‌های پیچیده ایجاد شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳ فروردين

فیسبوک در سال ۲۰۱۴، واتس‌اپ را به قیمت ۱۶ میلیارد دلار خرید و به این ترتیب بنیانگذاران سابق آن، Jan Koum و Brian Acton تبدیل به مردانی بسیار ثروتمند شدند. Koum هدایت این شرکت را ادامه داد، اما Acton اوایل سال جاری آن را ترک کرد تا بنیاد خودش را شروع کند و در پستی در توئیتر از فالوئرهایش خواست تا فیسبوک را حذف کنند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳ فروردين

دقیقا پنج سال از زمانی که NVIDIA، از معماری نسل بعدی پردازنده‌های گرافیکی خود با نام Voltaپرده‌برداری کرده، می گذرد. و تاکنون نزدیک‌ترین نمونه به کارت گرافیکی مصرف کننده Volta، Titan V با قیمت سه هزار دلار برای دانشمندان است که سه ماه پیش معرفی شد. و امروز در نمایشگاه GDC، شرکت NVIDIA هنوز کارت GeForce جدیدی مبتنی بر Volta را معرفی نکرده است. چیزی که این شرکت به جای آن انجام می‌دهد تنها تعریف کردن از کارت‌های Volta است که دارای ویژگی‌های خاص GameWorks هستند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲ فروردين

به گزارش مهر، حسین فلاح جوشقانی در پیامی به مناسبت آغاز سال نو، گفت: سال ۹۶ برای صنعت ICT کشور سال پر رونقی بود و به رغم همه‌ی مشکلات و ناملایمات بین‌المللی، ذینفعان این صنعت توانستند با تکیه بر خلاقیت و ارائه‌ی خدمات کیفی‌تر و مناسب‌تر، رشد خیره‌کننده‌ای را تجربه کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲ فروردين

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرم از پیوستن به چالش #بی_زباله خبر داد و نوشت: روز گذشته همکار خوبم جناب آقای دکتر بطحایی، اینجانب را به پیوستن به چالش #بی_زباله دعوت کردند. ضمن تشکر از ایشان برای اهتمام و توجه به محیط زیست و دعوتشان، بنده نیز با قول پیگیری دو موضوع به این چالش می‌پیوندم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲ فروردين

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر خود با درج هشتگ #حمایت_از_کالای_ایرانی نوشت:‏ در سال ‎حمایت از کالای ایرانی تصمیم گرفتم با تشکیل تیم داوری از دستیاران جوان به صورت هفتگی یک کار خوب و با کیفیت در عرصه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات را معرفی کنم.

ادامه مطلب