ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۴ فروردين

به گزارش مهر، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر با معرفی یک کالای ایرانی گفت: بارها از ترجمه‌ی جالب سرویس مترجم گوگل شنیده‌ایم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۴ فروردين

به گزارش ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر خود نوشت: در نوروز امسال بیش از ۵۳ هزار کیلومتر از طول جاده‌های کشور تحت پوشش خدمات رومینگ ملی نسل چهارم تلفن همراه قرار گرفت و تاکنون بیش از ۱/۲ میلیون نفر از مشترکین به صورت همزمان از این خدمات بهره گرفته‌اند. هر چند هنوز اشکالاتی وجود دارد اما امیدوارم شهروندان از این خدمت راضی باشند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۴ فروردين

کوالکام در حال راه‌اندازی کیت توسعه مبتنی بر پلتفرم واقعیت افزوده‌ی Snapdragon 845 در سه ماهه‌ی دوم سال جاری است. هدست و کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری جامع این شرکت عناصر اصلی سیستم VRمبتنی بر تراشه‌های تلفن همراه کوالکام، شامل ردیابی حرکت کامل و همکاری با شرکت ردیابی حرکت چشم، Tobii را به نمایش می‌گذارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۴ فروردين

Michael Coates که در سال 2015 به این شرکت پیوست با هدف شروع به کار شرکت خصوصی خودش از توئیتر خارج می‌شود. Coates سه هفته‌ی پیش این خبر را به صورت داخلی در سطح این شرکت اعلام کرده بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۴ فروردين

هواوی به زودی P20 Pro را معرفی می‌کند که شامل دوربین عقبی با وضوح تصویر خیلی بالای ۴۰ مگاپیکسلی علاوه بر شاتر تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی و حسگر سیاه و سفید ۲۰ مگاپیکسلی است. دقیقا کارایی این حسگر فوق‌العاده مشخص نیست، اما در Lumia 1020 از حسگر ۴۱ مگاپیکسلی‌اش برای حداکثر بزرگ‌نمایی در عکس‌ها و فیلم‌ها بدون از دست دادن جزئیات زیادی از تصویر استفاده می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳ فروردين

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف شناسایی افراد حقوقی حایز صلاحیت برای ایجاد و تثبیت اشتغال روستایی، فراخوانی از سوی دبیرخانه‌ی کمیته‌ی اشتغال روستایی این وزارتخانه منتشر کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳ فروردين

محمد جواد آذری جهرمی با تبریک سال نو گفت: تمامی شهرهای ایران به خدمات نسل سوم و چهارم ارتباطات تلفن همراه مجهز شد و پوشش شبکه نسل سوم و چهارم در تمام شهرهای ایران کامل شد.
آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تبریک به هم‌میهنان و کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و فعالان صنعت ICT افزود: در سالی گذشت با تلاش‌ها و با سرمایه‌گذاری‌های بسیار مناسبی که صورت گرفت نتایج قابل توجهی به دست آمد.

ادامه مطلب