ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۶ فروردين

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد که مسئولیت اجتماعی به معنای توجه و تمرکز بر مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌های جامعه‌ی هدف حکم می‌کند شرکت مخابرات ایران به عنوان نشان ملی به دو موضوع آب و حمایت از کالای ایرانی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۶ فروردين

کمبریج آنالیتیکا ممکن است از اطلاعات فیسبوک شما برای تاثیر‌گذاری بر عقاید سیاسی‌تان استفاده کند. اجازه دهید اینستاگرم، واتس‌اپ و دیگر محصولات فیسبوک را برای لحظه‌ای کنار بگذاریم. فیسبوک بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی جهان را ساخته است، اما این تنها محصولی نیست که آن می‌فروشد. احتمالا شنیده‌اید "اگر محصولی رایگان است، بدان معناست که شما محصول آن هستید."

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۶ فروردين

پس از قیمت‌گذاری بالاتر از میزان ۲۱ دلار به ازای هر سهم، با افزایش سرمایه‌ی ۷۵۶ میلیون دلاری، سهام دراپ‌باکس در این روز با قیمت ۲۸.۴۸ دلار بسته شد که با افزایش چشمگیری در حدود ۳۶ درصد به ۳۱.۶۰ دلار بالغ گردید.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۶ فروردين

شرکت هواوی اعلام کرد که هیات مدیره‌ی جدیدی را در اولین تغییرات سازمانی بزرگش از سال ۲۰۱۲ انتخاب کرده است. این نشانه‌های روشنی از برنامه‌های جانشینی شرکت، متعاقب حدس و گمان‌ها درباره‌ی بازنشستگی موسس شرکت، Ren Zhengfei می‌تواند باشد. هواوی در بیانیه‌ای به رویترز گفت: Ren به عنوان نائب رئیس بر کنار خواهد شد، اما همچنان در سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره در تشکیلات سازمانی جدید باقی خواهد ماند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۵ فروردين

به گزارش مهر، معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: با اعلام برندهای جدید مشمول طرح رجیستری، تمامی مدل‌های تازه وارد گوشی از این پس مشمول رجیستری می‌شوند.
حمیدرضا دهقانی‌نیا با اشاره به آغاز فاز چهارم اجرای طرح رجیستری تلفن همراه برای ۴ برند هواوی، نوکیا، سونی و تکنو از ۱۹ بهمن ماه و مطابق با برنامه‌ی زمان‌بندی اعلام شده، اظهار داشت: با اعلام این ۴ برند و ۵ برندی که از قبل اعلام شده تنها یک برند دیگر گوشی باقی مانده تا طرح رجیستری به اتمام برسد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۵ فروردين

سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل که در دفتر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران انجام شد، ضمن بررسی ظرفیت‌های همکاری مشترک بین مجموعه‌ی ایرانسل و شرکت مخابرات ایران گفت: آمادگی داریم تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود و همکاری‌های دو جانبه، در توسعه‌ی بازار ارتباطات کشور نقش گسترده‌تری داشته باشیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۵ فروردين

سامانه‌ی الکترونیکی «استعلام سطح‌بندی تجهیزات نظارت تصویری برای شناسایی اصالت تجهیزات نظارت تصویری» با هدف ایجاد امکان انتخاب، خرید مناسب و امکان مقایسه‌ی این تجهیزات بر اساس نتایج مورد تایید مرجع رسمی برای مردم، رونمایی شد.

ادامه مطلب