گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

روز گذشته با سابقه‌ترین بورس جاری بیت کوین در چین، با عناون BTC China اعلام کرد که خدمات تجارت محلی خود را تا پایان ماه جاری متوقف خواهد کرد. امروز نیز دو بورس دیگر چینی که با بیت‌کوین معامله می‌کنند، Huobi و OKCoin، این اظهارات را تائید کردند و گفتند که تا پایان اکتبر معاملات خود را به حالت تعویق در خواهند آورد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

Spotify که برای مدت طولانی است برای ارائه‌ای عمومی سهام‌اش در ایالات متحده‌ی آمریکا آماده می‌شود، مشخص شد که این شرکت فرصت فروش به نام تجاری بزرگی را در اوایل سال جاری از دست داده است. این نام تجاری Tencent است، غول اینترنت چینی با ارزش 380 میلیارد دلار. منبعی آشنا با موضوع به TechCrunch گفت: Tencent به شرکت Spotify به منظور گسترش تجارت موسیقی در حال رشد خود در خارج از چین و آسیا نزدیک شده است. هرچند هر دوی این شرکت‌ها از اظهار نظر در این مورد خودداری کردند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

Google مجبور شده است حدود 50 برنامه ی کاربردی را از فروشگاه Play Store حذف کند. این اقدامات به دلیل پاک کردن این فروشگاه از کدهای مخرب جایگذاری شده در برخی از اپلیکیشن های Play Store صورت گرفته است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

تعداد مخاطبان آنلاین بازی مولتی پلیر شبیه ساز میدان جنگ Battlegrounds در تاریخ 16 سپتامبر از گیمر های Dota 2 پیشی گرفت. اطلاعات ذکر شده در سایت SteamCharts به اشتراک گذاشته شده است. به گزارش Steam، تعداد گیمر‌های آنلاین این بازی بلافاصله به 1.3 میلیون کاربر افزایش داشته است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

استدیو GearBox پس از ارائه‌ی به روزرسانی پاییزی Battleborn، کار خود را برروی این بازی متوقف کرد. این خبر توسط مدیر خلاق استدیو، Rendi Varnell اعلام شد. با استناد به این موضوعف می ‌توان گفت، استدیو GearBox پشتیبانی خود از بازی آنلاین مولتی پلیر Battleborn را متوقف کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

حتما تا به امروز واژه های وب سایت، سایت و وبلاگ به گوش‌تان خورده است. اما سوال اینجاست که آیا تفاوت آن ها را با یگدیگر می دانید و یا راجع به وجه تمایز و تشابه آن ها تحقیق کرده اید. در این متن می‌خواهیم شما را با تفاوت های اصلی هر یک از این عبارات آشنا کنیم.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

به گزارش سایت رسمی وزارت ارتباطات و به نقل از ایلنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دیدگاه ما در رابطه با قانون کپی رایت و ضرورت بازبینی آن بسیار روشن است، باید این قانون بازبینی شود. ما لایحه‌ای را تنظیم کرده‌ایم که با طی مراحل به مجلس ارائه می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ شهريور

وزیر ارتباطات از ادامه‌ی مذاکرات با مجموعه‌های داخلی برای رفع فیلتر Twitter خبر داد و گفت: بخش‌های مختلف کشور در مورد آن نظرات مختلفی دارند که شورای عالی فضای مجازی می‌تواند این نظرات را در یک جا کنار هم بگذارد.

ادامه مطلب