گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۵ شهريور

پیام رسان Facebook رقبای خود نظیر WhatsApp را با تعداد کاربرانش کنار زد. بر اساس آخرین آمار، تعداد کاربران پیام رسان Facebook میزان 1.3 میلیارد نفر رسیده است. بنابراین این شرکت رقیب اصلی خود، WhatsApp را شکست داد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۵ شهريور

تاکنون دوبار بازی Call of Duty: WWII به صورت آزمایشی برای کنسول های بازی ارائه شده است اما تنها کاربرانی می‌توانند از این نسخه استفاده کنند که درخواست بازی را پر نمایند. گویا بالاخره زمان آن رسیده که این نسخه برای کاربران PC نیز عرضه شود.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۵ شهريور

به گزارش سایت رسمی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ایران، مراسم پایانی سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران روز پنجشنبه 23 شهریورماه در مراسم باشکوهی و با حضور تعداد زیادی از علاقه‌مندان حوزه ی بازی در برج میلاد برگزار شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ شهريور

Tesla مدت‌ها است که از طرح خود برای عرضه‌ی کامیون‌های الکتریکی صحبت به میان آورده است. حتی شرکت‌هایی چون Cummins و Mercedes نیز گام‌هایی برای عرضه‌ی چنین کامیون‌هایی برداشته‌‌اند. اما به تازگی خبری منتشر شده است که در پی آن Daimler کامیون‌های الکتریکی Mitsubishi Fuso eCanter را به نیویورک وارد خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ شهريور

Facebook در حال آزمایش قابلیتی است که به کاربران امکان آنفالو دوست و یا صفحه‌ای را به صورت موقتی می‌دهد. بنابر گزارش‌های منتشر شده، امکانی به نام Snooze در این سرویس ارائه شده است که به کارگیری آزمایشی آن توسط سخنگوی این شرکت تأیید شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ شهريور

سرانجام عرضه‌ی Samsung Galaxy Note 8 در بازار آغاز شد. این گوشی پس از آن عرضه می‌گردد که در زمان پیش‌فروش‌اش رکوردی از خود به جای گذاشته است. Samsung درابتدای هفته‌ی جاری اعلام کرده است که در ابتدای ۵ روز پیش‌فروش، بیش از ۶۵۰ هزار Note 8 سفارش داده شده است که رکورد پیشین در اختیار Note 7 را رد کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ شهريور

از هنگام معرفی گوشی iPhone X با ویژگی FaceID، سوالات زیادی پیرامون این موضوع مطرح شده است که «چه اتفاقی می‌افتد اگر فردی بخواهد به سرعت گوشی را از دست کاربر بگیرد و با قراردادن آن رو به روی فرد، گوشی را آنلاک نماید؟»

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ شهريور

از آن دسته از کاربران گوشی‌های Motorola هستید که بی‌صبرانه منتظر جدیدترین نسخه‌ی Android هستید؟ جای امیدواری دارد که اگر دارای یکی از ۱۰ گوشی اعلامی این شرکت باشید، این به‌روزرسانی را دریافت خواهید نمود، در غیر این صورت باید گوشی خود را به مدل‌های جدیدتر تغییر دهید. البته امکان روت کردن گوشی و نصب رام را در اینجا در نظر نگرفته‌ایم.

ادامه مطلب