سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ شهريور

به گزارش منتشر شده در سایت رسمی بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای، قهرمان ایران در رشته ی PES 2017 در سال 1396 دیروز چهارشنبه همزمان با روز دهم لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای مشخص شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۳ شهريور

Apple مدل‌های iPhone 8 و 8+ خود را در رویداد روز گذشته به نمایش گذاشت. هر چند این‌ها بسیار شبیه به مدل‌های iPhone 7 و 7+ هستند، اما صفحه‌ی عقب آن‌ها شیشه‌ای هستند. iPhone 8 همچنان دارای یک دوربین واحد است، درحالیکه 8+ دوربین دوگانه دارد. این مدل‌ها در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی و طلایی مسی عرضه می‌شوند. مقاومت در برابر آب و نفوذ گرد و غبار از دیگر خصوصیات آن هاست. این دو گوشی دارای صفحه نمایش HD رتینا هستند که دقیقا تکنولوژی شبیه به بیشتر iPad Proهای اخیر است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۳ شهريور

Apple Watch جدید درحالی به طور رسمی معرفی شد که ارتقایی برجسته نسبت به نسخه‌ی قبل از خود را ارائه می دهد: پشتیبانی از اتصال شبکه‌ی موبایل در داخل خود. اتصال LTE سلولار بدون سیم که توسط یک تراشه‌ی داخلی فراهم شده، بدان معناست که این ساعت جدید قابلیت در حالت اتصال ماندن را در شرایطی که در محدوده‌ی iPhone نباشد را دارد و این یک گام بزرگ رو به جلو در ایجاد یک دستگاه تلفن مستقل است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۳ شهريور

این نسل بعدی تلفن‌های هوشمند Apple با قیمت 999 دلار در 27 اکتبر پیش‌فروش می‌شود. این نسخه‌ی خاص iPhone که مدتی طولانی در اننتظار انتشار بود، بالاخره عرضه شد و با عنوان iPhone X نامیده می‌شود (همان iPhone 10). این تلفن گل سرسبد Apple دارای صفحه‌نمایش لبه تا‌ لبه است که در بالای آن یک شکاف کوچک برای تطبیق دادن دوربین جلو با حسگرهای تشخیص چهره‌ی جدید قرار داده شده است. همینطور یکی دیگر از جدیدترین این ویژگی‌ها در مدل جدید iPhoneها این است که برای اولین‌بار در بین مدل‌های قبل از خود شارژ بدون سیم را پشتیبانی می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۳ شهريور

انگل گربه می تواند باعث ایجاد سرطان مغزی و سایر بیماری های خطرناک شود. این انگل توکسوپلاسم نام دارد. Rima MacLeod و همکارانش از دانشگاه شیکاگو در حال مطالعه‌ی توکسوپلاسم هستند. وی گفت در ابتدا گمان می‌رفت این انگل برای انسان بی ضرر باشد اما پس از مطالعات مشخص شد که این ویروس برای انسان بسیار مضر است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۳ شهريور

دانشمندان NASA معتقدند که تا 20 سال آینده امکان سفر انسان به مریخ فراهم خواهد شد اما برای این کار لازم است برخی از مشکلات فنی برطرف شود تا موانع از سر راه فضانوردان برداشته شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۳ شهريور

تیم کوک، مدیر عامل Apple روز گذشته و رأس ساعت 21:30 به وقت محلی تهران و در ساختمان جدید اپل‌پارک واقع در کوپرتینو کالیفرنیای ایالات متحده امریکا از محصولات جدید Apple رونمایی کرد. حال صحبت در مورد ویژگی‌های منحصر به فرد این پرچمدار مورد بحث و گفتگوی کاربران در فضای مجازی شده است. Apple در این رویداد از سه مدل گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. حال به گزارش کوتاهی درباره‌ی این رویداد خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب